HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Friday, November 9, 2012

terharu.






Risya cuma dapat anugerah cemerlang untuk darjah 1, tapi hepinya saya bukan kepalang.
Rasa kembang jekk lobang idong yang dah sedia kembang ni.
Rasa cam nak tersebak-sebak je nengok risya naik pentas amek hadiah.
Macamlah anak saya itu dapat SPM straight A ~ hehe.
Takpelah. Abaikan. Mak-mak memang camni..betul tak mak-mak semuaaa??
Sebagai ibu, saya doakan yang terbaik untuknya.



Anugerah 1 - tempat pertama dalam kelas (risya dalam kelas terbaik)
Anugerah 2 - tempat pertama untuk keseluruhan (ada 4 kelas)
Anugerah 3 - terbaik untuk subjek bahasa melayu (kefahaman)


Sampai sekarang mama masih tak percaya risya boleh dapat nombor 1.
Risya..

Budak yang hari-hari balik sekolah kena leter sebab campak beg sekolah depan pintu masuk
Budak yang hari-hari balik sekolah kena leter sebab campak tudung, baju, kain sekolah dia merata-rata
Budak yang hari-hari kejenya main tab dengan tengok kartun
Budak yang setiap pagi bersilat nak ngejutkan dia bangun pegi sekolah ~ kengkadang je mood baik bangun tak susah
Budak yang kena pekik baru nak mandi
Budak yang asyik merengek suh beli macam-macam ~ nak suh dia senyap salunya cakap kat dia kalo nak beli tu kena dapat nombor 1 dulu, tak sangka dia buktikan hehe


Apa pon.
Tahniah buat risya.
Tak kiralah risya dapat nombor 1 ke tak.
Mama will always love u.



35 comments

November 9, 2012 at 10:44 AM

good girl! Tahniah Risya & mama

November 9, 2012 at 11:33 AM

good girl risya!!tahniah to u rina..sure bangga omaknya..bestkan??

November 9, 2012 at 11:38 AM

As salam cik betty..

hahaha memang saya pon dah rasa macammana kembangnya hidung bila anak dapat anugerah..Zahin dapat no 2 terbaik dalam sekolah dan tahun satu pon saya rasa macam dah jadi bidadari tengah terbang..sangatlah berbangga sebab tak sangka anak saya cerdik mengalahkan ummi dia...hahahahahha..alhamdulillah....syukur..semoga berterusan dia cemerlang...amin,...

November 9, 2012 at 11:38 AM

ops..lupa..tahniah..good girl..

November 9, 2012 at 12:05 PM

bestnye dapat hadiah. tahniah risya.

teringat aku sekolah dulu...

November 9, 2012 at 12:26 PM

wah tahniah2

November 9, 2012 at 12:31 PM

Tahniah Risya!!!

Mulakan dari darjah 1 ni..cemerlang sampai masuk U. :)

November 9, 2012 at 12:51 PM

good girl...buat lagi yang terbaik tahun depan dan seterusnya yer...

November 9, 2012 at 12:56 PM

Tahniah Risya... tengok mama dah lompat bintang happy tu.

Teruskan kejayaan ini.

November 9, 2012 at 3:30 PM

Eh? Nape mcm kaka dgn adik je tu? Cube explain!

November 9, 2012 at 3:49 PM

Alhamdulillah tahniah risya....moga sentiasa mendapat yg terbaik.

November 9, 2012 at 4:01 PM

tahniah risya.

good girl

and good mama

November 9, 2012 at 4:19 PM

tahnaih , turut rasa gembira & bangga baca !

November 9, 2012 at 5:36 PM

tahniah....turut kembang jugak...hihihi

November 9, 2012 at 6:38 PM

Tahniah Risyaaaa (: Semoga dia terus berjaya. Aminnnn.

November 9, 2012 at 7:12 PM

wah hebat lah Risya...tahniah!!

November 9, 2012 at 8:23 PM

tahniah utk risya....terbaik la... untung la mama dia dapat anak dara bijak ^_^

November 9, 2012 at 10:25 PM

Mestilah bangga ibunya... Tahniah Risya.. Kekalkan kecemerlangan tu ye.. Rina bawa anak2 bercuti di mana?

November 9, 2012 at 11:48 PM

Tahniah, utk Risya dan Rina & suami, permulaan yang baik, kekalkan utk selamanya..

huhu..teringat zaman sekolah dulu, naik pentas..malu-malu..

November 10, 2012 at 12:22 PM

as salam

tahniah yea..moga berjaya dunia dan akhirat..aamiin:)

November 10, 2012 at 3:11 PM

wahhhh...congratulation risya.

hurmmm Cik Betty syabas juga utk kamu. Tak salah pown nak kongsi kejayaan anak2 moga menjadi inspirasi pd yg lain2.

Risya, teruskan usaha & berjaya!!!

November 10, 2012 at 3:18 PM

Alhamdulillah, tahniah utk risya. Tahniah gak utk akak, berbaloi pengorbanan seorang IBU kan :)

November 10, 2012 at 4:47 PM

"salam..tahniah sekali lg,..bangganya seorng ibu bila anknya berjaya, kan..mcm tu lah akak rasa bila ank2 berjaya..tp kalau ada ms diorng tk dpt apa2 hadiah,akak ok jer..tk lah tunjuk sgt kecewa tu dpn diorng..yg penting kena sllu bg sokongan dn pujian.."

November 11, 2012 at 2:27 PM

risya saje tak nak tunjuk kat mama awal2. heheee :D


sekali dapat, 3 piala haa. :D

November 11, 2012 at 2:38 PM

pandainya risha ! mesti pandai macam mama dia ni. mama dia dah la cantik pulak tu ! hehe. nampak macam kakak risya. hehe. tahniah buat risha and mama dia!:)

November 11, 2012 at 3:41 PM

tahniah.. tahniah.. ;)

psstt: maka mamanya kenalah hadiah bagi sebab dia dah dapat no. 1 kan.. ;)

November 11, 2012 at 7:30 PM

alhamdulillah... ini permulaan kejayaannya..lps ni pasti byk y akan myusul... amin..

November 12, 2012 at 1:23 PM

congrats risya.. berbaloi tu pengorbanan kakak zaira risya hehe..

November 12, 2012 at 4:09 PM

like!

November 12, 2012 at 5:26 PM

tahniah risya,...siapa lagi nak bangga kalau ibu yg bangga dgn anaknya..biarpun baru nak mula sekolah..kan..

November 13, 2012 at 5:18 PM

Alhamdulilah ,tahniah buat risya n mama nya juga! Hati ibu mana yg x berbunga dgn kejayaan anak nya kan:-)

November 14, 2012 at 11:25 AM

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

November 14, 2012 at 1:27 PM

wah ^^ mesti rase seronok sgt2..hmm ni yg rase saya nk anak cepat2 ni..

November 16, 2012 at 12:48 PM

fuyohhh pandainye.
haha !
tetibe mengimbas kenangan masa sekolah rendah dulu.

alah kak harus lah bangga.
anak sulung pulak tu kan. hehe

November 26, 2012 at 10:59 PM

macam baru semalam baca risya masuk sekolah, tup tup dah habis darjah satu dah.. cepatnya masa berlalu..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal