HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Wednesday, February 22, 2012

jatuh cinta dengan suami orang.








Jangan buat gilerrrr!!


Nanti bini dia kejor ko dengan parang aku tak jamin.


Wakakaka.


Suka Beto? Nak berkenalan? Klik >>SINI.



46 comments

February 22, 2012 at 2:37 PM

MUKA DIA MEMANG MISTERI

February 22, 2012 at 2:58 PM

Jangan kacau org yg dah bahagia kan Rina..

February 22, 2012 at 2:59 PM

Hehehe... pehal la nak jatuh cinta dengan BK tu pulak?

February 22, 2012 at 3:02 PM

suka jugak...tengok dia berlakon selamba jer muka dia...dalam drama "Aku Bukan Dayus" hihi..

February 22, 2012 at 3:09 PM

oh,

dia dah kawen eh?

February 22, 2012 at 3:14 PM

@Cik Rose Cute


Jujur Aku Dayus tak cik rose tajuknya..

February 22, 2012 at 3:14 PM

@gadisBunga


sudah. GB takda can nak ngurat haha

February 22, 2012 at 3:37 PM

he's getting glamorous day by day, right :)

February 22, 2012 at 3:51 PM

Hahahahah! Igtkan apelah tadi.

Beto tu kecik je orgnye. Tak macho. Hahahaha!

February 22, 2012 at 4:01 PM

linda suke lakonan Beto ..memang muke dia cam selamber je. Tapi takleh le nak jatuh cinta dengan laki org kan..hehe

February 22, 2012 at 4:06 PM

Ramai minat ngan lakonan Beto.. jer.. heheh

February 22, 2012 at 4:07 PM

hahahahahah...siapa tu? toink toink

February 22, 2012 at 4:35 PM

ni ha, kwn opis sy ada sorg jatuh cinta dgn beto...ntah2 dia yg duk search tak.....hahahaha...

February 22, 2012 at 5:01 PM

ooo dh kawin ek dia...lately mmg byk dia berlakon kan.tp ratu lum sampai seru lg minat kat dia.satu hari nanti mungkin :)

February 22, 2012 at 5:11 PM

hehehe..

walaupun tak hansem mana...tapi ada daya tarikkannya... ;)

February 22, 2012 at 5:11 PM

cik ina dah jatuh cinta pandang pertama ngan dia.boleh gitu ?

February 22, 2012 at 5:28 PM

@KhaiRin : anies



cissss..sikit nyer glemer mamat tu ko x kenal ekkk hehe

February 22, 2012 at 5:29 PM

@Pok Amai-Amai


percayalah dia macho dr segi dalaman...ceeewahhh <---macam haku penah jumpa beto jer haha

February 22, 2012 at 6:32 PM

beto dah kahwin ??? baru tahu. hehe

February 22, 2012 at 7:17 PM

GB baru sedar dia dah kawin! :P

February 22, 2012 at 7:18 PM

tgok dlm pelangi kasih..mcm tk caya tu dia,sangat kebudak-budakkan dan comel...

dia nmpak macho bila rmbut pnjang..

February 22, 2012 at 7:29 PM

wahhhh ramai peminat dia nih

February 22, 2012 at 8:15 PM

ramai jugak pminat beto nih.hihi

February 22, 2012 at 9:57 PM

ila mmg suka beto start di blakon citer pejuang sawak tue.. repeat citer tue dgn hubby setiap kali kuar.dahla citer tue ada episod2 gigih tue tgu tiap2 episod..pcaya tak??

February 22, 2012 at 10:20 PM

Siapo beto nih?

February 22, 2012 at 11:47 PM

haha apalah..tp muka cantik gigi takde lg lawak.kahkah..

February 23, 2012 at 12:10 AM

hahahaha tau takut..:)

February 23, 2012 at 7:26 AM

Dulu ms rambut dia panjang..xsuka sgt..now rambut mcm askar..encem gakla..citer jujur aku dayus tu bestla drama tu..dia belakon..hehe

February 23, 2012 at 7:27 AM

hehe..mcm2 la..agaknyer..saper la google tu

February 23, 2012 at 8:25 AM

assaklam..he he meang cik betty peminat seti en.beto kot..

February 23, 2012 at 8:39 AM

beto? sapa tu? napa aku tak kenal pun?

February 23, 2012 at 9:20 AM

he..he.. mmg ramai yg suka beto.. ofismate akak pun bila baca novel, heronya mesti dia bayangkan beto.. he..he..

February 23, 2012 at 9:56 AM

hehehehe...mcm2 kan keywork ni...

February 23, 2012 at 9:57 AM

beto tu nampak muda ala2 shaheizey sam kan..

February 23, 2012 at 11:27 AM

suka dia... selamber je

February 23, 2012 at 11:45 AM

yg carik keywords tu mesti anak2 dara kot rina..haha..

yg keywords bwh tu blh tahan muka cantik gigi takde haha..lawak btul..

February 23, 2012 at 12:04 PM

sy harap dia akan menjadi fenomena spt aaron aziz

February 23, 2012 at 12:29 PM

glamer sungguh dia ni skrg...

February 23, 2012 at 4:12 PM

wah beto terus femes lepas drama dengan nora danish tuh. hahaha

tapi now macam banyak jugak drama dia kan. best2 pulak tuh.

February 23, 2012 at 5:03 PM

ki ki ki...

ada juga!

February 23, 2012 at 11:11 PM

Hi Rina.. Awat jadi lagu tu..??

February 24, 2012 at 9:09 AM

lol .

adekah sang secret admirer ?

February 24, 2012 at 12:57 PM

adeih..tekejut gak nampak tajuk bercinta ngan suami org...igtkan apa la td..suspen sungguh :p

February 24, 2012 at 3:37 PM

ada juga camtu yer..

February 24, 2012 at 7:07 PM

ahaha...agaknya org tu y jatuh cinta dgn beto..heee

xpsl2 k.rina plak ea..:D

February 25, 2012 at 1:01 AM

macam2 ragam manusia ye..gigi tak de, bercinta ngan suami org plk..haha
Akak pun x kenal sgt Si Beto ni..hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal