HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Wednesday, October 17, 2012

sekarang sudah suka Johor






Mode : Busy T_T

Mujur sudah dapat suntikan terapi hujung minggu lepas.


Sampai juer akhirnya. Dekat sahaja dengan rumah tapi nak menyampaikan diri ke sini macamkan legoland ini jauh kat utara.


Sedang ambil gambar zikry untuk pass. Proses yang sukar. Kamera tu comel macam alat mainan. Adik penjaga kaunter tu pon comel juga. Ampuuuunnn, hehe (ok, papa lagi 1000x ganda lagi comel ;P).


Hati juga rasa gembira sekarang apabila melihat cermin.
Sebab tiada lagi refleksi hantu kak limah dalam situ.
Dah buat rambut pesen baru.
Terapi juga tu berehat dekat salon.
Walaupon tak berehat sangat sebab ada orang asik sms, bila nak siap huhu..


Korang yang ada kat johor hujung minggu ni, selain pegi Legoland jom-jomla datang >>SINI.




44 comments

October 17, 2012 at 10:33 AM

bestnya dpt pg legoland

October 17, 2012 at 10:50 AM

bestnya kalau dapat ke lagoland...huhuu... untung orang johor :)

October 17, 2012 at 11:00 AM

seronok yer dpat gi lego landd

October 17, 2012 at 11:04 AM

amvoi...sebelum ni kurang suka johor kah...? :D

October 17, 2012 at 11:04 AM

tak berangan nk pgi legoland kak...hehe..

October 17, 2012 at 11:04 AM

Kc lum pegi lagi. rindunya kat Rina @ Cik Betty ni. sehat ke dik?

October 17, 2012 at 11:08 AM

Untung rina..legoland blh pegi byk kali..hehe...

*jeles*

October 17, 2012 at 11:10 AM

@gadisBunga™

ya..sbb johor shopping mall sikit hehe

October 17, 2012 at 11:11 AM

@kakchik@ella

sehat KC..cuma bz sikit :)

October 17, 2012 at 11:16 AM

hehehehe....amboi, baru nak jatuh cinta ke? sy rindu johor tp tak nak dtg sane....boleh ke mcm tu? heee~

October 17, 2012 at 11:26 AM

Legoland dah jadi tarikan kan? no wonder Sunway Lagoon dah buat promosi harga turun gila2...

October 17, 2012 at 11:30 AM

terus hati rasa bergelora nak pergi legoland jugak.. he..he.. comel aje rina ni.. nmpk macam kakak bawak adik pergi jalan2 aje..

October 17, 2012 at 11:44 AM

Kakak tak pergi lagi Rina. Tengoklah lepas anak-anak periksa nie...

October 17, 2012 at 12:20 PM

org johor pon xpergi lg legoland...haha

October 17, 2012 at 12:29 PM

Bestnya dah pegi Legoland.

October 17, 2012 at 1:10 PM

masih ramai lagi ke orang kat legoland... malas nak bersesak la...

October 17, 2012 at 2:07 PM

serius jeles nih Rina dah pegi legoland. Selalu dah anak sebut nk g sana.

October 17, 2012 at 2:14 PM

jelesnye dah gi legoland, dkt ngan umh plak tu kan :)

October 17, 2012 at 3:44 PM

beli tiket annual ke?

October 17, 2012 at 3:55 PM

@Daddy Ziyyad

YA..SUDAH SEMESTINYA


HAHA capslock lagi

October 17, 2012 at 4:47 PM

wak pon dah sampi pintunye tapiii.. ehhhEEe

October 17, 2012 at 5:09 PM

jauh sgt johor tp ada kawan duk majidee dulu..miss her so much ...tsk tsk :)

October 17, 2012 at 7:35 PM

Wah dah pegi ke Legoland ke.. Aduh jealousnya... Nanti ajak Nur ye kalau nak pergi lagi..

Pamplet atas tu untuk seminar hujung minggu ni ke? InsyaAllah Nur pergi.. Moga semuanya berjalan lancar..

October 17, 2012 at 8:50 PM

best tak..? weee..tunggu raya tahun depan la..nak pergi gak... ;)

October 17, 2012 at 9:39 PM

mak ke anak yg seronok pi legoland tu hehe

October 17, 2012 at 10:44 PM

wahh dah sampai legoland yee ;)

October 18, 2012 at 12:58 PM

bestnya dapat pergi legoland...

October 18, 2012 at 9:47 PM

Alaaa, nak jugak pergi sana :'(

October 19, 2012 at 11:55 PM

x pernah sampai lg..dok dgr cerita org je..

October 22, 2012 at 11:54 AM

wahh! best tak kak?

October 22, 2012 at 3:37 PM

mana gambar kat dalamnya??

October 23, 2012 at 3:11 AM

ah haiiiii..
seronoknyer.. x sbr nk tgk kat dlm legoland tu..

October 23, 2012 at 12:35 PM

jauh benar johor =) bile agaknye dpt ke sne..

October 24, 2012 at 12:12 AM

Legoland vs USS..sokonglah produk tempatan..

Bestnya..

October 24, 2012 at 2:27 AM

singgah sini yer hehehe..sonoknya
legoland..bila lah nk smp sana hehehe:-)

October 24, 2012 at 10:42 AM

Salam kenal...semuanya kerana Legoland...

October 24, 2012 at 4:18 PM

teringin jugak nak ke legoland bawak Mifz...

October 25, 2012 at 12:25 AM

lalu highway sebelah legoland pernah lah. jejak masuk dalam legoland, belom kesampaian lagi.


October 25, 2012 at 8:42 AM

tringin nak p xp terikat dgn byk komitmen plak...huhuhu..

October 25, 2012 at 8:48 AM

waaaa, bestnyerrrrr...

October 29, 2012 at 11:28 PM

Dah sampai kat Legoland dah dia.. ;) Comel je zikry posing kat situ hehe

November 1, 2012 at 4:16 PM

kak rina....best tak legoland?

November 3, 2012 at 1:58 AM

Salam tuan rumah! Tumpang bertepuk tampar kat sinilah.. Hehe..

Selalu tengok iklan legoland ni kat tv & internet.. Jeles tau tak dapat pegi.. Jauh.. Huhu..

November 6, 2012 at 4:19 PM

@whyza

mistila best why..jomla mai sini kita pi sesama :D

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal