HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Tuesday, April 3, 2012

festival boboiboy.






Emm baru-baru ni ada festival kat UTM.
Festival kreativiti dan inovasi tak salah.
Tak amik port sangatlah nama festival dia.
Yang nak tau sangat pasal ada Dr Faiz, angkasawan yang belum lepas lagi ke angkasa dan jugak BOBOIBOY!
Boboiboy tu yang penting.
Risya dengan zikry teruja sangat nak jumpa kartun ni.


Masa ni singgah kejap jer. Dah petang. Boboiboy dah balik tido kat kolej. Esoknya baru kitaorang pegi lagi.


Risya kaler boboiboy. Kejap jer lepas tu dia bosan.


50 sen per try. Ini projek driving simulator dari fakulti sains komputer. Duduk kat booth ni macam menghimbau kenangan silam pulak. Cemanalah aku boleh terhambek course nih ekk. Oh ya, ni risya naik dengan makcik dia, cik Is.


Ada bran nak cuba? Kitaorang malas nak cuba. Kang kalau muntah kat situ sape nak mop pulak. Ini konon-konon keadaan macam dalam kapal angkasa. 


Masa diaorang ralit tengok mende alah berpusing ni aku pegi main game ala sudoku. 
Saja nak test otak aku berkarat ke tak. 
Lagipon ada hadiah. 
Nampaknya otak aku masih berkeadaan baik. 
Hadiahnya 4 bijik gula-gula. 
Hadoiih. Ingatkan menang duit ke kereta tadi.



Papa dan boboiroiboy


Sepanjang tengok maskot ni aku tersengih sepanjang masa.
Kalau orang nengok aku, mesti ingat aku teruja jumpa boboiboy.
Padahal aku dok membayangkan budak baju hijau (nampak dia kat luar tanpa sarung) yang dok pakai sarung maskot tu tengah tensen giler sebab sarung tu berat ataupon dia rasa bangga ramai giler orang minat kat dia.
HEHE.
Oh ya. Aku memang suka berangan tak kira masa dan tempat.


29 comments

April 3, 2012 at 10:19 AM

ada jumpe blogger mamanoriz tak?? dia kje kat citu kans huhuhhhh

April 3, 2012 at 10:25 AM

owh tak tahu pun ada. suami minat boboiboi. hahahah. dan juga dia pun boboiroi

April 3, 2012 at 11:11 AM

meriahnya....seronok la anak²

April 3, 2012 at 11:17 AM

wah, utm ade boboiboy... rindu :)

April 3, 2012 at 11:17 AM

kaki berangan eh. kite geng! heheh~

April 3, 2012 at 11:19 AM

wah.. seronok.. klu anak2 akak ni mmg suka sgt.. akak pun gitu rina.. berangan tak kira tmpt.. he..he..

April 3, 2012 at 11:50 AM

zikry comel !!!
geram tengok mata sepet die tuh. huhu

April 3, 2012 at 11:56 AM

wah seronoknya !! :D hehe. comel anak2 akak..hehe. terselit pulak boboiroy..apa la akak ni.buat lawak pulak. hehe

April 3, 2012 at 12:02 PM

hehehe..bayangan betty memang tak boleh blah..heheheh

April 3, 2012 at 12:03 PM

Siapa yang bawak kereta tue? cik betty ke...hihihi

April 3, 2012 at 12:43 PM

Kena berangan Rina... at least minda kita bergerak. Mana ada org tak berangan...

April 3, 2012 at 2:06 PM

benda alah berpusing tuh mcm best jer..best jugak try tuh...hehe

April 3, 2012 at 2:08 PM

suka boboiboy jugak!zikry comel sgt yg gmbr atas tuh.heee.

April 3, 2012 at 2:56 PM

dimana2 pn suka berangan ekk? hehehe..

April 3, 2012 at 3:25 PM

@sahromnasrudin

ni namanya dekat tp x penah jumpa walau sekali hehe..rumah dia pon bukan jauh sgt dr rumah sy

April 3, 2012 at 3:26 PM

comel zikry dgn boboiboy tu.....
kalau dgr lagu tu mesti dia duk ngadap tv....


ooo, sc komp....:)selalu tumpang fakulti tu...kekeke....

April 3, 2012 at 4:10 PM

@Cik Rose Cute

HEHE..cik rose mesti x perasan ni..sy ada tulis kat atas tu :)

April 3, 2012 at 4:16 PM

Tensen oh duduk dlm maskot tu. Panas. Berat. Arghhh!

April 3, 2012 at 6:08 PM

alahai... mana tak teruja kalo leh jumpa maskot febret ni.. asya pon suka sgt kat boboiboy ni

April 3, 2012 at 6:49 PM

klu dtg ke sini budak2lah yg paling gumbira..bnyk permainan..

April 3, 2012 at 7:34 PM

ini kalau emir ni abihati lah dpt tgk boboi ni

April 3, 2012 at 8:46 PM

tak pe lah berangan pun Rina..at least muka tu senyummmm..boleh awet muda tu..hihi.

Aah lah..mesti panas dok dlm sarung tu ekk..kita kat luar pun dah panas..inikan pulak..memakai sarung tu..agak2 brp lah bayaran yg dorang dpt tu..sian plk..

April 3, 2012 at 9:40 PM

comei ar zikry... tengah bayangkan boboiroi tu jadi maskot boboiboy hee... ada2 jer hee...

April 3, 2012 at 10:49 PM

wahh...seronoknya...anak2 tentu suka..
akak pun jenis yg kuat berangan...hehehe

April 3, 2012 at 10:56 PM

sy jenis yg tak berapa pandai berangan kot.berimaginasi tu pandai gak.lain kan maksudnya?kihkih..

kesin kan org yg jadi maskot,msti panas gila kt dalam tu.hoho..

April 3, 2012 at 11:53 PM

ini pun karekter kartun kesukaan bebudak kat umah...

agaknya sebab kita kuat berangan tu yg boleh serasi jugak la kat alam maya ni :)

maskot tu panas agaknya la...blh rentung duk kat dlm tu..

April 4, 2012 at 12:41 PM

wooo..kalo chii naik menda yg pusing2 tu..confirm x leh jalan..sebb nak seimbangkan blk kepala ehehe

mmg kesian kan yg jd maskot tu..org x pk pun..yg kat dlm tu tgh sngsara sebab nak kena bawa benda berat..pastu ngn panas lg..org2 kat luar leh plak suka2 arah itu ini kadang2..ehehe

April 4, 2012 at 2:33 PM

ahahaha..boboiroi... jadi je akak ni..hehe.. ;)

April 5, 2012 at 3:41 PM

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty


eh, leh plak sahrom sebut sya kat sini?

hehehehe

betul, kite ni harap je dekat kan huhuu...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal