HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Tuesday, April 17, 2012

foto-foto peristiwa.





Hari Ahad cuaca elok.
Panas sampai ke petang.
Dapatlah kami berjual-jual hingga ke petang.
Abu, ahkak jaga booth bukan dengan zura tapi dengan kak fieya.
Zura, nun jauhhhh kat Kelantan.


Sementara aku menjaga booth, encik papa membawa anak-anak berjalan-jalan sekitar pesta kuda.
Beliau sebenarnya nak balik tapi aku tak bagi.
Saja mendengki tak kasik beliau tido sedap-sedap dekat rumah.


Booth kami. Dengkinya sape yang tangkap gambo nih sebab tak masukkan aku sekali.


Ini risya. Yang atas kuda tu ya.


Hensem. Bukan yang baju kaler ijo tu tapi yang baju kaler oren.


Risya masuk pertandingan mewarna.


Dah habis dah.
Malas la nak letak semua.
Sebab takda sekeping pon gambo aku kan huhu.
Takpela.
Aku pon tengah kecewa nih sebab ada sorang customer kat booth tu ingat aku nih dah umo 45 tahun dan beranak 5.
Sadis.
Sobs.


nota-noti:
Petang karang saya jalan blog korang okehh. Nak masak dulu. Babai.

37 comments

April 17, 2012 at 10:12 AM

hensem budak baju oren tuh! hehe

April 17, 2012 at 10:21 AM

orang tu rabun. rabun teruk. isk!

April 17, 2012 at 10:22 AM

knape dia ckp mcm tu? yg tanya tu dia muda sgt ke?

April 17, 2012 at 10:26 AM

biar betul? sabar je la...

April 17, 2012 at 10:34 AM

hensemnya zikry nih....

customer tu berdengki dgn rina kot....hehe...

April 17, 2012 at 10:42 AM

haha, punyala akak comel-lote dikata pulak anak 5. ish. dia jeles tu

April 17, 2012 at 10:46 AM

HAHA..takpela kengkawan.

Rasanya dia bergurau senda jela (nak sedapkan ati sendirikk)

April 17, 2012 at 10:57 AM

Pelanggan tu nak bergurau tapi tak kena gaya tu. :)

April 17, 2012 at 10:58 AM

mybe dia bergurau senda

April 17, 2012 at 11:00 AM

adoi.....nice

takkan sampai 45 kot...teruknya

April 17, 2012 at 11:02 AM

heheheh seronoknya naik kuda :)

comel2 ank akak...

xper gambo akak xde pun still comel jugak hahhaa :)

April 17, 2012 at 11:07 AM

seronoknya dapat naik kuda..:D

April 17, 2012 at 11:28 AM

alamak rina, sya tak sempat jalan ke booth sbb kelam kabut balik umah mak... huhu... tpi nmpak sambutan menggalak kan ... mesti masyuk bisnes kan... best nyeee


eh, sapa ckp awk 45 tu???
grrrr, nak kena tu!
confirm dia jeles so saje ckp camtu kan...

April 17, 2012 at 11:48 AM

Ape nie Rina? Gamba ciput je? Tak bestlah mcm nie.

Bai!

April 17, 2012 at 11:58 AM

haha sawan apa umur 45? punyalah lawa, kecik molek je, sahlah ada masalah mata tu

April 17, 2012 at 12:54 PM

memang hansem pun baju kaler hijau..opss silap kaler oren..hehehe

April 17, 2012 at 2:27 PM

zikry tu kenape masam sgt mukanya.hehe.

April 17, 2012 at 2:36 PM

encemnya baju kaler oren tu, muka baik je tak nakal2. Anak saya nak naik gak kuda ni dari jauh berani bila sampai dekat kuda menggeletar takut.
sabar ye Rina ada ke kata awak umur 45 anak 5. belum pernah orang kata saya tua lagi orang kata baru anak sorang ada tapi bila belek muka kat cermin rasa cam dah tua plak huuhuu... jam tu la rasa nak makan ubat awet muda hee...

April 17, 2012 at 3:48 PM

comelnya anak-anak rina.. apa? umur 45 dengan anak 5.. klu dia tgk akak agaknya mahu dia ingat akak ni dah 60 tahun kut..

April 17, 2012 at 3:50 PM

huhuhu.. tak pernah naik kuda.. teringinnn...

April 17, 2012 at 4:16 PM

memang encem yang baju oren tu.
ala rina jangan risau orang kata macam tu..saja tak de benda nak cakap..

April 17, 2012 at 5:01 PM

agak agak kalau aku yang naik kuda tu, kuda tu patah kaki tak ek?

April 17, 2012 at 5:43 PM

hangin eh kak....gambar tuan punya blog takde..? ;)

April 17, 2012 at 5:58 PM

Org tu rabun spec 14lapis kot rina..haha..apa daa

April 17, 2012 at 6:02 PM

Chii andaikan ada byk pic td. Tp kecewa hanya ada beberapa keping je >___<

45? Confirm org tu jeles ngan rina. X pun,mata dia da nk kena tmbh power lg tu

April 17, 2012 at 6:06 PM

haha 45?rabun agaknya org tu..yg baju oren mmg kacak..:)

April 17, 2012 at 6:11 PM

beb....kalau saya pun sentap kalau dikata 45...rabun ke hapa..haha.

April 17, 2012 at 7:06 PM

haha . merajuk le ni kak?

April 17, 2012 at 8:44 PM

Alah..Rina saja tak mo bubuh gambar Rina..tak aci betul..!padahal muka comey lote...:)Lain kali Rina bubuh ye, kalau tak, akak yg dah memang nak hampir 45 thn sungguh ni lagilah tak mo buh gambar akak dah..huhu

April 18, 2012 at 12:12 AM

alololo..sian cik betty..
smpi ati org tu ckp cik betty umo 45, ank 5.. padahal saya umo, cam bdk2 je..kecik molek..

April 18, 2012 at 9:41 AM

comelnye yang naik kuda tu.. hehe :)

April 18, 2012 at 12:50 PM

zikry yang hemsem !!

April 18, 2012 at 1:44 PM

eh rabun kot org tuh...tak pandai menilai usio...meh papa mifz check mato customer tuh...hehe

April 19, 2012 at 8:45 AM

As salam Rina,

Kecik comel molek dikata umor 45 anak 5...amboih, mesti org tu mata cemey... Sakit mata lah tu..huhuhuuu.. Takpe hati ttp mudakan kan kan... :)

Syioknye si hencem tu naik kuda!

April 19, 2012 at 9:35 AM

orang tue mata buta kot mengata cik betty...encem yg baju oren tue hihihi

April 19, 2012 at 3:13 PM

@Papa Mifz

HAHA..nnt kasik dia spekk yg tebal ya

April 19, 2012 at 4:20 PM

yela..yela... mana gmbr cik betty ni? ada gambar si hensem dan si cantik anak2 aje...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal