HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Tuesday, May 15, 2012

hari ibu aku.






Ciannya blog ni, tuan dia malas nak update.
Tak sempatlaa.
Biziiii sangat sekarang #kononnnnyalahhh.


Ok. Quick-quick update saja sebelum cerita ini basi.
Orang dah semangat cerita pasal hari raya nanti aku baru nak terhegeh-hegeh hupdate pasal hari ibu kannn.


Hari ahad hari ibula konon-konon kan.
Tapi aku tak teringat pulak pasal hari ibu.
Risya adala bagi kad.
Maceh sayang :).
Sekarang bagi kad, nanti dah besar bagila ferrari sebijik ya cayang wakaka.




Malam tu je pak subah ajak tengok wayang.
Cerita ni konon-konon best sangatlah.
Pak subah dari haritu dok racun-racun ajak tengok.
Ditambah dengan testimoni sahabat- handai beliau yang kata best.
Oklah. Aku termakan jugaklah dengan kata-kata diaorang tersebut.
Walaupon insticnt aku kata cerita ni sure tak best untuk aku.


Start-start je filem aku dah rasa aura ketakbestan <--hape dah punya kosa kata.
Mujur ada ayam goreng yang aku seludup masuk jadi bolehla layan lagi.
Dah makin lama, makin layu mata aku.
Orang ketawa, aku siap dah termimpi-mimpi lagi.
Hape dahh.


Takpala kan. Janji pak subah happy.
Dulu dia dah sanggup layankan aku nengok Ombak Rindu.
Risya pon tak tido dan tak bising. Siap melopong tengok.
Zikry tak yah cakap.
Dia mat tido.


Mungkin aku alien sebab tu aku sorang jer rasa citer ni tak best.


31 comments

May 15, 2012 at 11:21 AM

aduh....boleh layu mata akak tengok cite ni..?

sah lagi comfirm akak tak minat cite2 begini kan? hehe.. :)

apa pun.....Selamat Hari Ibu tuk akak.. :)

May 15, 2012 at 11:37 AM

Tak best ek cerita tu? Kakcik pun boleh tidur dalam panggung wayang tau... hehehe..

May 15, 2012 at 11:40 AM

Ramai kata Avengers best, so mungkin awak alien..~ahahaha

Weiiii..apa ni seludup ayam goreng dlm panggong! ;P

May 15, 2012 at 11:52 AM

cerita terbaik

May 15, 2012 at 12:47 PM

selamat hari ibu utk akak.hehe.cantik kad risya bt tuh.

:D

May 15, 2012 at 12:47 PM

kata risya: yes mom i'll give u a ferrari.. a miniature ferrari hehehe

May 15, 2012 at 12:55 PM

Rina, ade yg sungguh2 kate best. Tp naluri sy pun mgkn mcm awak. Tak best. Hahahahah!

Pak Subah?

May 15, 2012 at 1:31 PM

As salam Rina,

Selamat hari Ibu! So sweet kad tu... bila lah agaknya Marya nak dpt kad cenggini kan...hehehe...:))

Saya pun xsuka sgt cite2 bergenre mcm ni...apantah...kita ni sama alien agaknye ...hahaha :D

May 15, 2012 at 1:43 PM

saya pun alien gak hee... tak tau ar citer gitu membuatkan saya cepat bosan. mungkin sebab superhero gitu lebih diminati oleh kaum adam maka saya kaum hawa lebih suka katun hee..

anak saya sakit so tak pegi sekolah maka hari ibu pun dia tak tahu :(

May 15, 2012 at 3:34 PM

cantiknya kad hari ibu yang risya kasih ke sis rina. hehe what a good daughter she's. :)

btw happy mother's day to all mothers in whole wide world! God bless.

May 15, 2012 at 3:49 PM

comelnya lukisan Mama. hikhik
happy mothers day cik betty.

kite suka gak la cite ala-ala avengers tu tapi tengok pun masa versi iron man. boleh tahan. itupun sebab nak nengok Scarlett tu je

May 15, 2012 at 5:16 PM

Hepi mother's day!

Avnegers tu slow sbb nak kaurkan watak2 hero tu seketul2 kan...then lama sgt...
tapi bolehlah layan, bahagian lawan2 baru semnagat tengok...

May 15, 2012 at 5:47 PM

selamat hari ibu buat kamu...:)

May 15, 2012 at 6:07 PM

ada yang kata cite tu best.. ada yang kata tak.. tapi yg nyata ai sendiri belum tengok lagi.. hahaha.. kalau tak best kita boleh kawan sebab kitalah alient tu.. hikhikhik..

May 15, 2012 at 6:14 PM

selamat Hari Ibu ya kak.. (",)

May 15, 2012 at 6:44 PM

saya mungkin akan tengok citer ni. bergantung kepada masih ada kah citer ni kat wayang time saya pegi nanti. heheh~

May 16, 2012 at 1:52 AM

Beruntungnya Rina dapat anak seperti Risya..

May 16, 2012 at 9:48 AM

pak subah?? hehehe...

hubby sy pun minat cite-cite gini......sy x minat la....

May 16, 2012 at 10:16 AM

erh.,mkn ayam goreng? org sebelah x menjeling ke..ehehe..

chii ingtkan filem apa ar td..kalau avengers..mmg nampak sgt rina x berapa genre filem camni..ehehe

btw..selamat hari mother's day gak :D

May 16, 2012 at 11:31 AM

ema pun sgt busy gak..dah lama tak terjah blog..skrg cam lipas kudung jer terjah blog ...hehehe

anyway, selamat hari ibu..

May 16, 2012 at 11:55 AM

salam..

saya tetap sayang ibu walaupun sudah lama beliau tinggalkan saya..

May 16, 2012 at 12:09 PM

kak rina selamat hari ibu ye,,hihi. Kak, walaupun cite tu adelah x logik tp cite tu tersangatlah best

May 16, 2012 at 1:37 PM

tengok berita lagi best lagi dari tengok cerita ni...

May 16, 2012 at 3:13 PM

APA CER SELUDUP AYAM..SELUDUP LA KAMBING GOLEK HEHEHEEE

May 16, 2012 at 3:28 PM

sory for late wish..

happy mothers day rina..

May 16, 2012 at 8:44 PM

eh best la citer tuh...terbaik...hehe

Anonymous
May 17, 2012 at 12:59 PM

selamat hari ibu rina

May 17, 2012 at 3:38 PM

sah akak memang alien sebab tak suke cerita ni. wakakakaka.


tapi kite pon tertidur jugak tengok cerita ni. tapi boleh dimaafkan sebab tengok midnite :P

May 17, 2012 at 8:15 PM

Sweetnya Risya Bagi Kad Hari Ibu...Cik rose pun suka tengok movie cam gitu hihihi

May 18, 2012 at 8:37 AM

Cantiknya kad Risya buat utk ibu dia.....
Blum tgk lg cite nie,ramai yg ckp best...

May 18, 2012 at 9:57 AM

layan ayam goreng lagi best dari layang cerita tu erkh..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal