HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Tuesday, April 26, 2011

Giveaway Ujang9897

Assalamualaikum..


Nak join? Klik gambar. Tarikh tutup aku kurang pasti. Harap aku tak terlambat.

Aku nak join sebab hadiah ada banyak. Manalah tahu aku ada luck. Nasib aku dalam berGA nih biasanya agak kurang menguntungkan.

Nak bodek si Ujang nih lebih² pon tak ada gunanya. Pasal GA dia guna random.org.

Yang aku tahu dia sedang sebok nak melangsungkan perkahwinan. Tapi aku memang tak datanglah majlis dia pasal tak dijemput. Kalau jemput pon aku tak boleh pegi punya.

Apa pon. Aku harap aku dapat menang mana² hadiah. Berdoa saja.

Oh. Kena tag 2 orang. Aku tak berani nak tag orang pasal bukan semua orang suka kena tag. Aku tag sesapa saja yang ingin ditag. Boleh gitu ujang?

Sekian.

3 comments

April 26, 2011 at 8:24 PM

good luck betty. mana tahu ada rezeki.tak salah mencuba, bukan kena bayar pun. makcik cakap je pandaikan , masuk tak nak.

April 26, 2011 at 10:18 PM

tag je dioarang nk buat diorang buat ler haa...

April 28, 2011 at 2:56 PM

best of luck...GA domain blum ada yg menang lagi

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal