HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Saturday, April 23, 2011

Kalau Dulu..

Kalau dulu..
Aku memang tak pernah peduli dengan laptop atau apa² yang sewaktu dengannya..
Tapi kini..
Aku dengan laptop macam isi dengan kuku.
Balik kampung atau pegi vacation laptop dengan broadband mesti kena ikut sekali. Kalau tak aku sayu hati.

Kalau dulu..
Aku tak sabar² tunggu keluaran terbaru impiana
Tapi kini..
Aku tak sabar² tunggu hupdate terbaru dari blog pujaan.
Jimat sikit duit aku dari asyik beli majalah. Nasiblah broadband aku free. Hihi.

Kalau dulu..
Aku suka conteng kertas meluah rasa hati..
Tapi kini..
Aku suka conteng² kat blog sendiri.
Kira macam jimatkan kertas dan selamatkan bumi. Sumbangan kecil kiranya tu.


Kalau dulu..
Aku asyik berangan deko-deko rumah..
Tapi kini..
Aku asyik berangan nak buat entri apa.
Suami aku pon senang hati. Kalau tak aku asyik merengek nak pegi jalan dekat ikea.

Kalau dulu..
Drama bersiri adalah hiburan aku sepanjang hari..
Tapi kini..
Hiburan aku adalah cerita-ceriti dari blog-blog.
Anak aku senang hati pasal takda orang nak berebut tv dengan dia lagi.

Itulah..
Kalau dulu..
Sebab aku belum ada blog..
Tapi kini semua dah berubah..
Sejak aku ada blog.


notajari:
Sampai satu masa mungkin aku akan bosan juga blogging ni tapi tak tahu lagi bila.


23 comments

April 23, 2011 at 5:33 PM

Haahaha... Tu lah dear... Penangan blog. Semuanya berubah. Fiza pun mcm tu jugak. Alhamdulillah, ilmu pun semakin bertambah kan.

April 23, 2011 at 5:48 PM

Salam Cik betty...

Sama ler kita...masa tak ada blog layan drama..

Tapi sekrg..drama pun tak layan...layan Maharaja Lawak jer...

Kalau malam tak pernah miss Asmara 2..Rasa rugi tak tengok..lagipun..turn my hubyy pulak duduk depan komputer ni...hehehe

April 23, 2011 at 5:54 PM

yelah.. sama la mcm sy. tp sy kalau bercuti tu lebih suka tak tgk blog tp ttp dah stanby entri autopublish..

April 23, 2011 at 7:06 PM

memang ni la entri yang paling ngetops hahaha..sama dengan No la ni..dh mabuk blogging hahaha..No sokong 100% sebab apa yg rina tulis tu bukan stakat kena mengena je..dah sah2 dah tu haha..

April 23, 2011 at 7:53 PM

salam malam cikbetty....sekarang semua dah ade kan...nak kuar jalan2 pun kurang...somi pun senyum jer..jimat2 katenya...

April 23, 2011 at 8:49 PM

kalau dulu aku asik bukak pesbuk.. sekang aku asik bukak blog.. jap cari buku jap mana entah aku letak.

April 23, 2011 at 9:04 PM

Eh?? baru nak komen terbaca statement kat atas ni...

"Eh..awak nak komen? Baiknya awak ni..suka..suka. Saya sayang sangat kat awak. Nanti komen lagi tahu. "

wahahaha.... pandai Rina wat ye...

senyum je baca... hehe..

April 23, 2011 at 9:59 PM

kalau dulu tak pegang komputer satu hari pun tak kisah.. tapi sekarang kalau setiap jam tak cek blog memang tak sah..hehehe..

April 23, 2011 at 10:11 PM

ksmplannyer,dlu laen,skrg laen...hehehe

Anonymous
April 23, 2011 at 10:19 PM

Hehe, akan timbul rasa bosan juga tapi kalau ada orang yang menyokong kita InsyaAllah bosan itu akan bertukar menjadi semangat. Tira sokong Puan Rina :)

April 24, 2011 at 12:06 AM

hehe...entry yg tersendiri...bergaya dan ada kelas!

April 24, 2011 at 1:10 AM

hahaha.. tau xpe.. same la ngan saya... dh giler berblog lak... hahaha :)

April 24, 2011 at 6:51 AM

hehehe.blogging memang best.macam ketagihan.sy pun xtau smpai bila nk blogging :)

April 24, 2011 at 9:53 AM

salam, nak jenguk sikit

April 24, 2011 at 10:10 AM

lama xdtg skodeng n3 cik betty..yeahhh,i luv blogging too,tp skrg jrg dpt update blog..ala2 bizi..
nnt jgn lupa singgah blog sy k..

April 24, 2011 at 12:20 PM

Cik Tina,besa tul pengaruh blog ni kt kite blogger ni.termasukle msredcheesecake.ASAP xlupa tussah lain ok la t kn? Da follow cik Tina

April 24, 2011 at 12:21 PM

Ops sowey, cik Rina.Tina plak.typo error.heheee

April 24, 2011 at 6:41 PM

kalau dulu, FB adalah yang pertama, kini Blog adalah segala-galanya..:)

Anonymous
April 24, 2011 at 10:29 PM

dulu suka main game, tapi sekarang suka ngadap blog. hehe

April 25, 2011 at 7:06 AM

keke samalah kita betty.ntah bila ekk nak boring dengan blog nie..Betul2 penangan!

April 25, 2011 at 7:56 AM

huhu.. kehidupan sentiasa berubah.. cuma kalau benda yang baik.. apa salahnya.. suka² kawan baik i bergembira sambil main belog.. cam i gak.. :)

April 25, 2011 at 10:05 PM

hihihi ada jugak kebaikan blog ni kan;)

May 4, 2011 at 5:59 PM

entri ni cool!
untung la..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal