HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Wednesday, January 26, 2011

Sos Prego Ada Babi?



Betul ke sos prego yang orang selalu buat masak spagetti ni ada pork? Petang tadi mr papa ada orang e-mel sos ni ada daging babi cincang.

Betul ke fitnah aku tak tau. Jalan selamat aku guna sos spagetthi kimball je. Murah pon murah.



7 comments

January 26, 2011 at 6:28 PM

ek..?? betul ke kak..?? takutnya..huhu

January 26, 2011 at 8:10 PM

dah lama la betty..akak pun suka mkn spagetti tp akak guna tomato puree kimball je..pastu tambah minced chicken ramly...sedap gak

January 26, 2011 at 9:40 PM

bantalbucuk: tahle eh..nnt akak nk g periksa dulu

Ummi: sedeyla kalo betul ada pork..dah berbotol² kita beli masa dulu

January 26, 2011 at 11:12 PM

ok kak..nanti akak dah tau kebenaran review lagi sekali tau..hehe ^_^

January 27, 2011 at 12:38 AM

Iye? Ya Allah.. bru teringat, tak prasan logo halal rse nye.. tapi slalu beli kot, org bujang, mknn segera en? >.<

January 27, 2011 at 4:47 PM

bantalbucuk: ok..

Wan: mmg takda logo halal..biasalah benda² oversea ni susah sikit nak carik yg ada tanda halal..

January 27, 2011 at 8:06 PM

http://www.halal.gov.my/v2/index.php?ty=directory&type=P&cari=prego

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal