HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Wednesday, January 12, 2011

Segmen Madah Pujangga



Hehe..malam2 macam ni memang sesuai nak bermadah pujangga. Tapi aku bukanlah sengaja nak bermadah-madah ni. Memang tak pandai. Tak berjiwa puitis. Bakat bersajak abah aku langsung tak menurun kat aku. Tapi sebab abang Ben buat segmen madah pujangga, aku pun nak tumpang sekaki. Macam2lah si Ben Ashaari ni. Nilah madah aku (jangan geli yer..hehe):


Sunyi..sendiri aku sepi,
Merentasi denai kehidupan,
Dalam pengembaraan yang panjang.
Apakah aku akan tersesat,
Dalam satu pencarian yang tidak bernoktah?
 
Aku masih tercari-cari,
Destinasi yang belum pasti,
Semoga perjalanan ini adalah satu realiti,
Bukan lagi mimpi.





6 comments

January 12, 2011 at 11:50 PM

(^_^) Terbaik di antara yang terbaik...

January 13, 2011 at 12:17 AM

singgah dari blog Ben Ashaari

January 13, 2011 at 12:33 AM

salam

ayat ini cukup menarik

Aku masih tercari-cari,
Destinasi yang belum pasti,
Semoga perjalanan ini adalah satu realiti,
Bukan lagi mimpi.

January 13, 2011 at 1:06 AM

Selamat datang ye kawan2..heheh..maceh di atas puji2an..sesungguhnya hamba mmg x reti menulis ayat2 kreatif nih..tulis aje apa yg dirasa

January 13, 2011 at 10:13 AM

tahniah rina...sedap kata2 tuh..No rasa nak join gak tp tengah buntu..xreti nak bermadah nih hihi..

January 13, 2011 at 3:48 PM

No: belasah jer.. hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal