HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Monday, May 9, 2011

Saya Dapat Award dan Passing Kepada Kamu

Assalamualaikum..

Aduh. Aduh. Perut saya sedang problem sekarang ini. Mungkin coconut shake punya pasal. Bila perut problem, lain² anggota akan terima tempiasnya. Termasuk otak.

Jadi. Hari ini saya akan passing award untuk kamu-kamu saja. Dapat award tak bolehla simpan untuk tepekan di blog sendiri aje kan. Lagi murni kalau dipassing-passing. 

Blog saya menerima award ini dari seberang laut: One Earth One Sky. Terima kasih pak kerana menganggap saya sebagai rakan terdekat kamu di alam maya ini.




Maka, akan saya passing kepada:

  1. Mutiara Nolan
  2. Inspirasi Wanita
  3. Ariana's Story
  4. Keli Oh Keli
  5. Bright Or Dark
Sebenarnya saya teringin bagi pada semua tapi hadnya 5 saja. 

Saya ada award satu lagi yang masih terperam. Sudah terima lama dari Asyraf Kamarul. Terima kasih adik.


Sudah terima tulis sedikit perihal diri sendiri. Apa ya yang kalian belum tahu tentang saya?

Saat ini:
  1. Perut saya sedang sakit teramat sangat.
  2. Sedang menggagahkan diri menghabiskan tugasan award ini.
  3. Sedang mengejar masa untuk pergi memasak sekarang.
  4. Belum sidai kain lagi (terukkk).
  5. Anak saya sudah b - - - k...(perlu ke tandas secepatnya).
Selalunya:
  1. Saya mudah bosan.
  2. Sensitif dengan sesetengah perkara.
  3. Mudah stress bila rumah kotor dan berselerak.
  4. Emosional.

Saya pass award ini kepada :



nota-noti pagi:
Saya tak boleh nak letak link kat blog tersenarai sekarang. Sedang sakit teramat. Nanti saya bubuh.


nota-noti petang:
Saya dah pegi klinik. Dah makan ubat. Perut sudah ok. Link blog kalian sudah bubuh. Tenang.



32 comments

May 9, 2011 at 10:53 AM

hai cik betty....apa khabar?

May 9, 2011 at 11:00 AM

ramuan apa la dlm coconut shake tu?
ok bw brehat dulu!

May 9, 2011 at 11:08 AM

Tahniah amy dah lame x dapat awars atau tag dari sapa2...huhuhu~

May 9, 2011 at 11:42 AM

semoga cik betty cepat sihat.mungkin, kena letak minyak yuyi cap limau.hehe.thanks cik betty for the award :)

May 9, 2011 at 11:50 AM

salam betty.....cepat pi makan hobat, ~moga perut tu cepat sehat...

May 9, 2011 at 1:48 PM

eh..pass kat prince eh..tq cik betty..really appreciated =)

May 9, 2011 at 2:10 PM

terima kasih... dari indonesia kan ...

May 9, 2011 at 2:46 PM

thank you rina.

dah, gi rehat ok. get well soon. :)

May 9, 2011 at 3:08 PM

terima kasih rina..ni No datang amik..

alahai kesiannya rina..sakit camne tu? memulas2 ke? klo No sll rendam teh kelat (tanpa gula) dan minum 1cawan..alhamdulillah perut No serasi dengan cara tu klo memulas a.k.a cerryberry..

May 9, 2011 at 3:20 PM

dari indonesia ke?
hehe

Anonymous
May 9, 2011 at 3:20 PM

Rehat-rehat ye Cik Betty. Cuba guna air panas yang suam-suam, letak dalam botol dan balutkan guna kain tekap pada perut. InsyaAllah mengurangkan sakit perut tu. Terima kasih untuk award ini. Tira sangat terharu. Happy Mothers Day.. :)

May 9, 2011 at 3:57 PM

cik betty jemurla baju sementare tgh panas nih..mari follow saye..ade byk job nak share..ade jugak pakaian cantik2 akan di update soon...marila follow je xrugi pon =) http://readme-hiddentreasure.blogspot.com/

May 9, 2011 at 4:13 PM

tahniah dpt award. blh la feeling2 jalan atas red carpet.. kekekekeke

May 9, 2011 at 4:27 PM

eh2 ade mommy ek...tadi datang tak nmpak~ish2 mommy ni kan mmg kena guna mate lagi 2 tau,,,tq betty pasing kat mommy

May 9, 2011 at 4:31 PM

wah sakit2 pun sempat post entry ok la tu...:)

salam kenal dr papa mifz yer..:)

May 9, 2011 at 6:20 PM

rina..tahniah la dpt award,pas la kat sini plak..

May 9, 2011 at 6:22 PM

terima kasih banyak cik betty...err..saya nk amek awrd tu nk kena wat camna? kena wat entry pasal ni ya?err...sorry ..saya x paham sangat...pas tu nk kena pass kat 5 0rg atau 15 org? apapun..sangat terima kasih cik betty!

May 9, 2011 at 6:23 PM

upss...sorry...semoga cepat sembuh...terlupa lak nk doakan...excited dapat award...hehe..")

May 9, 2011 at 7:00 PM

WAAH.BANYAK AWARD NI.DAH MCM ABPBH .HI HI :D

May 9, 2011 at 7:01 PM

tq kak!

May 9, 2011 at 7:37 PM

kak,perut dah ok belum?

jgn lpa makan ubat O.o

May 9, 2011 at 8:12 PM

cik betty..sorry dtg lmbt cni....
tq tau award tu...mina letak dah...


yg soalan tu kena jwb ek...hehehe

May 9, 2011 at 8:28 PM

waaaaa...thank sgt2 k....

May 9, 2011 at 8:44 PM

tq ya !!

May 9, 2011 at 9:02 PM

terima kasih Rin... saya tersanjung menrima award ini , semoga kita tetap berteman untuk persahabatan yang manfaat...

sallam dari bandung, Indonesia...
langsung ambil awardnya.. sebentar akan saya tayangkan..

May 9, 2011 at 10:15 PM

tenkiu yer cik betty..:)

May 9, 2011 at 10:20 PM

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty ya memang betul 99 Nama Allah... 94 adalah baki Nama Allah yang saya belum lunas(habis baca)... ada baki 94 lagi...

*klik kat sidebar kanan 'Kategori Artikel: Asmaul Husna a.k.a Isim Ilahi..' saya dah post 6 artikel untuk asmaulhusna... so skang tinggal 93 lah yg saya lom baca n postkan... maaf ya buat awak keliru

May 10, 2011 at 12:56 AM

untk gad1s x de ke akak.....???
)=

May 10, 2011 at 6:02 AM

Sibuknya ngan urusan harian. betty tima kasih sayang bagi makcik award, nanti makcik ambik ye.muah muah

May 10, 2011 at 8:41 AM

rina pekabo hari ni..perut dah ok belum?..

May 10, 2011 at 9:32 AM

lama ke perap award 2??
blh wt pekasam ni..
hiih..

Anonymous
May 10, 2011 at 9:29 PM

ehh dapat jugak. suka2. terima kasih daun keladi. hehehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal