HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Thursday, April 5, 2012

perfume collection.






Baru-baru ni adala kawan aku ni kan dok promote perfume ni.
Aku kan memang pantanglah tengok benda-benda macam ni.
Namun kekdahnya nak terus beli bukan akulah orangnya.


Berangan dulu 2-3 bulan baru aku jadik ambik dengan dia.
Tula. Sape nak jual barang dengan aku kena bawak banyak bersabo barulah berhasil.


Apa yang aku suka, perfume ni botolnya kecik-kecik
Senang nak bawak pegi mana-mana.
Ringan dan tak membebankan handbag atau bag mekap.




Awal-awal aku dah cop dulu yang bau inspired by maria sharapova.
Aku bukanlah familiar sangat dengan maria pancaroba ni.
Kalau maria arshad tu kenallah sesangat.
Inspired by sape pon tak kisah janji baunya sedap.
Motip pakai perfume kaler biru ni baik untuk masalah yang berkaitan dengan tekak dan juga pertuturan.
Katanyalahh.


Kawan aku ni cakap adalah sorang ahkak ni macam pelat tapi lepas sembur perfume (kat tangan bukan dalam tekak okk) ni dah bertambah baik pertuturannya. Wallahua'alam.
Kalau ahkak berkenaan sembuh semua dengan kuasa Allah
Perfume ni cuma penyebabnya aje.
Kang ada plak yang salah paham ingat aku ni taksub ke hape.


Perfume ni konon-konon ada suntikan aura lah kat dalamnya.
Nak sembur baca selawat dulu dan berdoa apa yang kita nak.
Baca selawat dan berdoa tu memanglah elok.


Aku rasa perfume ni macam satu rangsangan psikologilah kat kita.
Kengkadang penyakit yang hinggap kat badan kita ni sebab psikologi jugak kan.
Contohnya, macam orang menderita kanser yang doktor ramal boleh hidup 2 bulan je lagi.
Tapi dengan ketahanan psikologi (dan kehendak Allah jua adanya) mampu jer dia hidup bertahun-tahun.
Aku rasa macam gitula konsep perfume ni.


Jadi, memandangkan aku beli perfume tersebut dengan jumah yang 'tamak haloba' maka kepada sesapa yang nak bolehla order dengan aku.
Emel ke inspirasihatcantik@gmail.com.
Nak PM aku kat fb pon boleh. Cari jer Rina AVAIL.
Sebotol RM30. Kos pos percuma sementara hati aku tengah baik nih huehuehue.
Klik >>SINI untuk tengok stok perfume yang hado yerr.
Untuk tiap jenis aku ada tak banyak.
In case, perfume yang korang nak takda kena tunggu aku restocklah ya.


Bai :).


nota-noti:
Busy lagi. Mungkin lambat sikit jalan blog korang.


42 comments

April 5, 2012 at 11:07 AM

owh, maria sharapova pemain tenis tu ke? hahahaha.

saya jugaklah low profile tak reti nak perfume yg canggih2 nih...
dulu nak gak beli one drop tu tapi bila banyak-banyak bau dah tak reti nak pilih...

April 5, 2012 at 11:08 AM

@eLL

oh dia pemain tenis ke? nampak sgt x mengikuti perkembangan sukan ahkak ni huehuehue <-- sedih dgn diri sendiri tetiba

April 5, 2012 at 11:09 AM

KURANG PAKAI MINYAK WANGI NIE...WAH! CIK BETTY JADIK DELAY YA..

April 5, 2012 at 11:09 AM

macam best jer..okey nanti ema order..skrg tak boleh lagi...hehehe

April 5, 2012 at 11:12 AM

@Cik Rose Cute

dealer ke delay? dealer tu tidaklah..cik betty masih setia dgn menjadi pengedar avail setakat ini huehuehue

April 5, 2012 at 11:12 AM

saya masih obses dgn perpium murah cap avon saya.

satu lagi obses kat lancome hypnose.

nih obses terbaru - heiress paris hilton (belum beli lagi ni).

ada dak?

April 5, 2012 at 11:22 AM

kalu sharapova, mau perfume dia ke bau peluh dia? hehehehe gurau..

p/s kalu nk sign sy kn la trn ke PWTC hahahaha baget retis kureng pemes

April 5, 2012 at 11:26 AM

:) wangi....sukalah camni

April 5, 2012 at 11:27 AM

wangi2
suka2

April 5, 2012 at 11:34 AM

kulit saya kalis perfume~~tak mau lekat~keh keh~~

April 5, 2012 at 11:35 AM

Bau Maria Sharapova lepas mandi ke, bau dia lepas berpeluh main tennis? wakakakaka...

Eh, saya setujulah dgn pandangan awak pasal ianya partly kesan psikologi tu...

Ada tak perfume yg kalau sembur suara boleh sedap nyanyi macam Ramli Sarip? ahahaha

April 5, 2012 at 11:36 AM

Bujal, ko pakai minyak attar lah...insya allah lekat baunya..~hahaha

April 5, 2012 at 11:55 AM

linda masih setia dengan AVON..ecewahh, tapi rase cam nak try jugak le, lagipon adik linda pon memang de masalah prtuturan..

April 5, 2012 at 12:06 PM

wahhh cam best je.hehe.mak sy jenis minat perfume2 nih.

April 5, 2012 at 12:30 PM

ohh rasanya macam jiran yg kt kmpg jual perfume nie..

sy nie jenis yg tak suka perfume.dr dulu pakai yg tu je tak suka bau lain.hehe

April 5, 2012 at 12:47 PM

acik nak..acik pun peminat parfume..nanti acik email ye

April 5, 2012 at 12:48 PM

bau dia tahan lama x?

April 5, 2012 at 12:53 PM

Oh, nie ke perfume Aura yg Rina ade cite kat kotak komen tu eh?

April 5, 2012 at 1:28 PM

Betul tu.. kdg2 semua ni kesan dr psykologi jugak

April 5, 2012 at 1:53 PM

@gadisBunga

ada :)

April 5, 2012 at 1:54 PM

@Daddy Ziyyad

HEHE..kalau ada sy dah sembur dulu kasik suara sy sedap cam yuna tauuu

April 5, 2012 at 1:55 PM

@LiNda

kalau adik linda pompuan leh amik yg biru utk pompuan..kalau adik lelaki amik yg biru utk lelaki :)

April 5, 2012 at 1:56 PM

@sizuka[Izzati]

leh order-order..kita dekat je pon kan HEHE

April 5, 2012 at 1:56 PM

@Acik Erna

done acik..kita dh reply mail :)

April 5, 2012 at 1:58 PM

@aanie

kena sembur kat tiap sendi mcm pergelangan tgn, belakang tengkuk, pelipat siku dan pelpat lutut utk bg kekal bau dia..


utk risya sy pakaikan sikit jer kat tgn sbb nk sekolah..sy sendiri pon biasa pakai sikit jer sbb xmo wangi melekat kat org bila sy jalan hikhik

April 5, 2012 at 1:58 PM

@Pok Amai-Amai

yup dear :)

April 5, 2012 at 1:59 PM

@THE LEKAT LEKIT STORY

long time no see cik lekit :)

April 5, 2012 at 2:33 PM

kakD dok pakai pefium ni campur2 juga...

April 5, 2012 at 2:55 PM

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

best kan..leh dpt mcm-mcm bau

April 5, 2012 at 3:35 PM

ha'ah la cute dia!

sy pakai 1 drop perfume je...huhuu, murah...ngeee

April 5, 2012 at 3:38 PM

ni bau mase maria sharapova berpeluh ke x.. hahaha

April 5, 2012 at 4:13 PM

waahhh... cikbetty dah jual perfume pulak ye.

izan pun pakai perfume murah2 aje. itupun kekadang rajin pakai... kekadang lupa... hehe..

April 5, 2012 at 4:44 PM

lajunya rina mulakan langkah
kak ati pun ada juga nak jual
perfume nanti...tengah nk buat
blog utk hubby dia yg join :)

April 5, 2012 at 5:51 PM

salam...

masih setia dgn shahirah :)

April 5, 2012 at 11:45 PM

Saya ada penyakit kuat makan... Ada tak perfume untuk penyakit ni....hhee...

Saya pakai perfume harga 15 hengget je...

April 6, 2012 at 6:46 AM

hehe...alamak saya belum bukak fb dan belum sempat nk ke bank...

harap rina pun boleh sabar dgn saya :)

April 6, 2012 at 9:31 AM

Kalau pakai perfume tu mesti boleh terror main tennis boleh lawan Dato' Nichol kita Rina...

Kalau kakak nak kakak call dan terus jumpa lagi senang kan..:)

April 6, 2012 at 11:38 AM

Akak pun suka minyak wangi yg botol kecik2..ni..kalau hubby out station mesti kirim..pas tu mulalah botol kosong pun berlambak kat umah..nak buang syg, sebab mcm cute plk..hihi
oww..boleh order ngan Rina plk skrg ye..:)mmg otak bisnes woman lah Rina ni..x pe fulus banyak masuk..

April 6, 2012 at 11:43 AM

wah wah tambah bisness perfume pulak. hehehe.

ada 3 jenis perfume dalam bilik.
cukup dulu lah.

(padahal nak jimat duit)
hahaha

April 6, 2012 at 2:15 PM

wah...mcm menarik ni....hurm..herus dicoba kot...

April 10, 2012 at 9:40 AM

akak..buat GA laaaa. hehehehe

April 13, 2012 at 11:13 PM

chii suka gak perfume2 yg kecik mcm ni..senang dibawa...mcm yg skrg ni chii suka yg nama " amor amor "

hurm..perfume ni mcm pernah nampak kat sini...tp x pernh bau la plak...menarik

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal