HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Tuesday, March 6, 2012

hero pujaan.






Aduh. Harini lambat nak post repekan saya. Terpaksa dulukan kewajipan yang penting. Baru-baru ni saya dah ada tugas baru kat rumah. Jadik kerani :).


Harini saya nak merepek pasal hero pujaanlah.


Saya kalau nak tengok filem (kat tv) selain tengok sinopsis best ke tak, tengok dulu heronya. Heroin tak apa siapa pon sebab nanti pon masa layan cerita muka heroin tu saya replace dengan muka saya sendiri wakaka. Giler berangannnn.


Sabtu lepas, encik papa ajak dating. Tengok wayanglah. Dari bujang sampai sekarang tu jelah aktiviti kitaorang kalau dating. Tengok wayang dengan buat wayang. Eh. HEHE.


Dah kawen ni gi dating kenalah hangkut anak-anak sekali kan. Dah beli tab ni senang sikit. Tab sumbat dalam beg tangan. Kalau anak-anak bising sumbat mulut diaorang dengan tab. HEHE. Gilerr kejam. Tak lah. Kasik diaorang main game lah kan. Baru boleh layan wayang dengan aman-damai.


Haritu, tak tau nak tengok cerita apa. Cerita omputeh semua macam tak best jer. Cerita Hindustan ada. Tapi hero semua saya tak kenal. Kalau ada filem Shahid Kapoor saya dah pilih dah. Aummm bak kata GB. Saya memang peminat Shahid Kapoor.


Apa? Shah Rukh Khan? Tak minatlah. Beliau bukan hensem pon. Tapi filem Shah Rukh Khan rata-rata besttt. Dulu filem Khabi Ghushi Kabhi Gam tu saya siap tengok kat wayang lagi.


Lastly, kitaorang tengok Adnan Sempit 2 jerr. Saya bukan peminat Shaheizy Sam walaupon beliau agak comel. Mulanya saya bajet cerita tu misti tak best. Sebab dulu tengok Adnan Sempit yang first tu saya tido depan tv. Hantu Bonceng pon saya tido. Agaknya sebab tengok kat tv. Tu yang jadik tak best.


Adnan yang kedua nih bolehla layan buat stok gelak-gelak. Kalau nak ikutkan jalan ceritanya macam longgar sikit. Ceh. Macam handal jer nak kritik-kritik. Tapi macam tulah yang saya rasa.


Nak ikutkan ceritanya Adnan kena transform diri dia dari mat rempit jadi ahli korporat. Girlfriend dia pulak kena belajar uruskan rumah tangga. Tapi tak banyak sangat usaha yang diaorang buat. Adnan just belajar english (tadika punya), belajar main golf (tapi sengal HAHAHA), tukar penampilan lepas tu kena buat presentation (tapi dia main tipu HAHAHA).


Memang sengal si Adnan nih.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



sekadar gambar cuci mata :P.

35 comments

March 6, 2012 at 3:36 PM

haih~~kalau saya berlakon jadi hero kompom la orang tak tengok camni~~keh keh~

March 6, 2012 at 3:44 PM

suka shahid kapoor jugak!manis banget!huehuehue~

Adnan Sempit 2 memang lawak abes.aritu tgok dekat Jusco kemain meriah panggung muahaha~

March 6, 2012 at 3:49 PM

blom ada ati nk tgk adnant sempit sbb kebizian tahap cipan...hindustan plak layan dpn tv je..x minat sapa2

March 6, 2012 at 3:50 PM

@bujal X


HAHAHA !!

March 6, 2012 at 3:50 PM

suke shahid gak...cute... :P

March 6, 2012 at 3:51 PM

Muke sape tu Rina? Jambu semacam je...

March 6, 2012 at 3:53 PM

@Pok Amai-Amai


adoihh..HAHA


Shahid Kapoor dear

March 6, 2012 at 4:00 PM

minat jugak shahid Kapoor...

March 6, 2012 at 4:14 PM

Saya pun minat sangat dengan mamt handsome ni...huhu...

boleh cair dibuatnya bila dia senyum..tolak rambut dia ke atas...pakai cermin mata lagi la suka..hehehe...

mcm dah lari dari topik je kan..? huhu.. :)

March 6, 2012 at 4:18 PM

@nabilah_2908

samalah nabilah..akak pon suka kalau dia buat style gitewwww..smpi akak suruh hubby buat rambut camtu..spek dah sama dah HAHA

Anonymous
March 6, 2012 at 4:35 PM

aku suke shahid... chomel :)

March 6, 2012 at 4:39 PM

shahid kapoor mmg hensem.. suke tgok lakonan die.. mantopp penganti rosyam nor malaysia haha

March 6, 2012 at 4:43 PM

samala kita, saya pun suka bias..tengok cerita sebab hero atau heroin pujaan...hihi

March 6, 2012 at 4:57 PM

Hehe..minat hindustan ke ni..adoiii..kalo nak tau linda minat cite tamil..lagi teruk kan

March 6, 2012 at 5:35 PM

kak,release tnsion layan la citer 2 eh?

March 6, 2012 at 6:00 PM

ada org kata muka zulhuzaimi iras shahid kapoor.. tp sy ske arjun cuma dia jarang berlakon..tah nape :)

March 6, 2012 at 6:32 PM

papa mifz & wife dah lamo tak pergi panggung...huhu

March 6, 2012 at 6:40 PM

shahid kapoor br hari ni sy kenal.haha...sy mmg tak layan sgt cerita hindustan. adnan sempit en suami ajak tengok berkali2 gak..tp sy malas..tak minat sam juga..:)

March 6, 2012 at 6:43 PM

nak download je nanti... hohoho...

March 6, 2012 at 6:53 PM

acik jarang sangat tengok wayang.dah tua2 ni lagi la..mula2 tengok wayang masa tingk.5 rombongan ngan cik gu..

March 6, 2012 at 7:23 PM

apa pun...SRK tetap pujaan hati.ehehe.eh ratu pun dah tgk masa bday adik aritu.bwk dia jalan2.bg dia happy2.adik tu peminat sam...sbb tu dia suke pakai suo jins panjang sbb nak jd ala2 mat sempit...BUKAN mat rempit.kuikuikui..

March 6, 2012 at 10:59 PM

lame sgt dh x msk panggung ni..sume cite tgk online je skang ni..hehe..

March 6, 2012 at 11:12 PM

rina lelaki untuk cik ina cuci mata tu sapa? cer bagi tau. anak cik ina kata adnan sempit 2 lagi best dari adnan sempit 1 : )

March 7, 2012 at 9:35 AM

oh.. itu ke shahid kapoor.. akak baru ni kenal.. ha..ha..

March 7, 2012 at 10:08 AM

Kalau Rina tak bgtau nama hero tu..akak tak kenal le..hehe
Berapa banyak Kapoor daa..

Ank Rina main game dlm panggung ke?hehe. good idea..good thinking punya Mama..!

March 7, 2012 at 10:32 AM

ramai yg cakap adnan sempit dua ni best..tak sabar tunggu mr. ery download...opsss...i did again...hehehehe

March 7, 2012 at 10:32 AM

hemcem shahid kapoor nihhh :) haha

ramai ckp best eh adnan sempit 2.
kihkihkih~~~ kene tgk ni ;p

March 7, 2012 at 11:15 AM

persoalannya, tang mana sempitnya si adnan tue huhuhuhhhh

March 7, 2012 at 12:56 PM

sejak dah kawen ni tak pernahnya ada kesempatan nak tgk wayang berdua. kalau nak pegi harus angkut semua 4 hero tu.. hukhuk...

mereka berlimalah hero2 pujaan hamba sampai bila2...hehe...

March 7, 2012 at 1:04 PM

bila la Shahid Kapoor nak muncul
:D

March 7, 2012 at 1:59 PM

sweetkan shahid kapoor...berangan nak bakal somi macam nilah...haha.

March 8, 2012 at 12:29 AM

(Heroin tak apa siapa pon sebab nanti pon masa layan cerita muka heroin tu saya replace dengan muka saya sendiri wakaka. Giler berangannnn..)<----- kak, serius ini mmng verangan hhahahahahahha

March 8, 2012 at 2:35 PM

syahid? mmg comel..

chii suka tgk arjun rampal...handsome ^___^

March 9, 2012 at 12:02 PM

hhihi.handsome. boleh cair ! hehe. btw, baguslah family akak...walaupun dah ada anak yet akak n hubby still dating. :)

March 17, 2012 at 9:52 PM

handsome gak..heee ;p

xtgk lagi adnan sempit..bz..wuu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal