HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Thursday, March 29, 2012

dana katil untuk anak yatim.




Kelmarin saya dapat panggilan telefon dari rumah anak-anak yatim.
Mereka memohon saya untuk sumbangkan dana berupa katil untuk asrama anak-anak yatim tersebut.
Nak keluarkan dana sebanyak itu seorang diri memang di luar kemampuan saya.
Sekadar dapat beri sumbangan yang semampunya.


Maka, saya panjangkan surat permohonan dana tersebut di blog picisan saya ini.
Manalah tahu dengan sedikit sumbangan dari kita semua dapat merealisasikan impian mereka untuk beri sedikit keselesaan anak-anak ini.



klik untuk tumbesaran


Sumbangan boleh disalurkan ke akaun Maybank (No. Akaun : 551342105286) atas nama Persatuan Insani Darul Takzim, Johor Bahru Johor. Atau boleh hubungi pegawai pembangunan dana Pn. Rohana 019-7651832/07-2417436.


Kalau tak nak bagi duit, nak sumbangkan katil terus pon boleh.


Pada yang tinggal di sekitar johor bahru kalau nak datang melawat asrama mereka letaknya bersebelahan dengan kolej hospitaliti YPJ.


Blog mereka boleh klik >>SINI.




19 comments

March 29, 2012 at 11:16 AM

insyaallah ada yng membantu

March 29, 2012 at 11:21 AM

Jauh pulak cik rose nak melawat asrama mereka...ada rezeki..cik rose salurkan..

March 29, 2012 at 11:24 AM

good...nak minta izin share

March 29, 2012 at 11:30 AM

@Golden Rose

boley je dear :)

March 29, 2012 at 11:31 AM

semoga anak2 yatim tersebut dilimpahkan rezeki.Amin..:)

March 29, 2012 at 11:46 AM

smoga dipermudahkan segalanya..insyaallah!!

March 29, 2012 at 11:51 AM

insyaallah..

March 29, 2012 at 11:53 AM

insya allah. semoga dipermudahkan segala urusan. amiinnn

March 29, 2012 at 11:55 AM

tak termampu nak bagi sumbangan sebanyak tu lagi kalau 10 dua insyaallah boleh, harap2 ramai yang akan bagi sumbangan untuk anak2 yatim ni dapat la dorang tidur dengan selesa bila dapat katil baru

March 29, 2012 at 12:02 PM

dah share kat fb gak harap2 ada yg akan bagi sumbangan

March 29, 2012 at 12:43 PM

Insyaallah, Dh sertakan no akaun tu, mudah-mudahan ramai yg tampil membantu ye..sian ank2 yatim..

March 29, 2012 at 1:21 PM

moga ada yg sudi menderma :)

ira tak mampu..gaji pn tak da..huu

besar manfaat, pahala derma kat anak yatim ni kan kak..

March 29, 2012 at 2:52 PM

takpe, pakat derma sorang sikit, lama2 jadik bukit. anggap ni sebagai rahmat Allah sebab Dia nak bagi kite peluang buat kebajikan ni!

March 29, 2012 at 3:10 PM

semoga amalan kita semua di berkati dan dirahmati Allah...TQ kongsi maklumat ni

March 29, 2012 at 4:03 PM

mudah-mudahan dipermudahkan buat mereka semua...insyaALLAH akan membantu setakat yg mampu

March 29, 2012 at 4:13 PM

adan katil lebih..tp tuan umah punya ^_^

insyallah...akan menyumbang

March 29, 2012 at 4:14 PM

banyak pahala cik betty sebab sebarkan berita ni.. =D

March 29, 2012 at 4:16 PM

@eda_ej

sy buat mana yg mampu :)

March 29, 2012 at 8:22 PM

Insya allah..kalau dipanjangkan perkara baik spt ini di blog2 dn fb, chii yakin...akan ramai yg sudi membntu...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal