HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Sunday, May 8, 2011

Ibuk-Ibuk



mak mertua saya


mak saya


saya mak

Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu dan bakal-bakal ibu. 




nota-noti:
Ada yang kata hukum sambutan hari ibu adalah haram. Tapi saya ada baca hukumnya harus >>SINI. Tak berani nak sentuh bab halal-haram sebab bukan pakar. Wallahualam bi sawab. 








27 comments

May 8, 2011 at 11:34 AM

hehe .selamat hari ibu !!

May 8, 2011 at 12:26 PM

selamat hari ibuk2 jugak...

May 8, 2011 at 12:30 PM

Selamat Hari Ibu.. Pasal haram ke harus ke itu nanti Bor Ery akan kupas esok. :)

May 8, 2011 at 12:36 PM

Selamat hari ibu...

May 8, 2011 at 1:14 PM

Selamat hari ibu...

Ais Artik kian cair

May 8, 2011 at 2:35 PM

SELAMAT HARI IBU KAK.MESTI BEST JADI IBU KAN.:D

May 8, 2011 at 2:53 PM

awet muda la mak kak tau.hihi

selamat hari kepada akak, mak akak dan mak mertua akak yerk :)

May 8, 2011 at 3:24 PM

selamat hari ibu buat cik@mdm Betty juga ...

May 8, 2011 at 3:37 PM

cukup sekadar menghargai... bukan merayakan memadai... cantik awak buat entry nie... walaupun simple... tapi cukup terkesan di hati saya... semoga anak2 awak dilimpahi rezeki dan anak yang soleh/solehan....

May 8, 2011 at 4:03 PM

waaa....slamat hari ibu k..hehehe

May 8, 2011 at 4:18 PM

selamat hari ibu.... bangganya jadi ibu...

May 8, 2011 at 4:33 PM

Salam kenal.
Selamat hari ibu.
Bilalah saya nak merasa nak jadi ibu nanti ni. Hehehehehe....

Daripada:
Ain Syuhada@Zezebel
zezebel.blogspot.com

May 8, 2011 at 5:08 PM

wah comey2 anak cik betty tu..hehe =)

Slmt hari ibu =)

May 8, 2011 at 5:40 PM

selamat hari ibu jgk....nnti tgu anak kak besar...lps tu blh dpt wish dari mereka pulak...hehehe

May 8, 2011 at 5:59 PM

selamat hari ibu, cik betty.comel anak2 cik betty.hehe~

May 8, 2011 at 7:18 PM

Selamat hari ibu Rina..setakat ni belum dengar fatwa yg mengatakan sambut hari ibu itu haram, kerana ia tak melibatkan perkara maksiat mcm valentine day tu..Wallahulam.Yg penting niat..tapi mmg sebagai org islam kan kita mendoakan ibu setiap kali lps solat 5 kali sehari smlm tu..

May 8, 2011 at 9:09 PM

ya No pun br je bc hukumnya harus..maklum le just c&p je kan hehe..selamat hari ibu gak untuk rina..mak ai..comelnya mak rina patut le rina pun cumil gak hihihi..

May 8, 2011 at 10:39 PM

selamat hari ibuk jugak..he..he..

May 8, 2011 at 11:07 PM

selamat hari ibu.

May 9, 2011 at 12:33 AM

yaaa...selamat hari ibu buat semua ibu di dunia ini...dan terima kasih untuk kalian!

May 9, 2011 at 9:34 AM

eh dear xdlh, u xd wat slh pn.. huhuhu em i xd mse.. soe ye :))

May 9, 2011 at 10:01 AM

cik rina,

selamat hari ibu....

yg penting niat kot.kalu takut jadi haram, pilih la hari lain nak sambut hari ibu...ok ke?hehehhh...

May 9, 2011 at 10:35 AM

pandangan sy, hari ibu adalah hari yang baik..tak salah untuk kita sambutnya selagi ia tak melalaikan kita kan

May 9, 2011 at 12:15 PM

selamat hari ibu cik betty :)

May 9, 2011 at 10:23 PM

slmt hari ibu..:)

May 10, 2011 at 6:04 AM

Belum terlambat makcik nak ucapkan Selamat hari ibu ye.semoga jadi ibu yang terbaek wat anak-anak.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal