HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Friday, July 22, 2011

Idola Saya Lelaki Sudah Beristeri



Ni entri autopublish. Sekarang saya sedang on the way balik JB dari Seremban nak jadik menantu berguna. Kan ada kenduri sambut menantu. Isnin kita jumpa wokey!


Assalamualaikum..

Siapakah idola saya yang macam rahasia sangat tu? Hehe.

Dia lelaki. Sudah menikah. Ada anak empat.

Uii..kau ni buang tebiat ke cik betty nak minat suami orang? Iskk..jangan main gila la wei.


Orangnya pemes tapi bukan artis.

Saya jadikan dia idola bukan sebab muka dia jambu.


Tapi sebab kejayaan dia.

Ya. Saya berangan mahu jadi macam dia.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kenal tak jejaka jambu ni? Abaikan perempuan hidung jambu kat sebelah tu.



nota-noti:
Tak tahu kenapa mimpi jumpa Fasha Sandha padahal nak jumpa jejaka di atas.







43 comments

July 22, 2011 at 9:04 AM

ehhh kenapa mama tak kenal pulak siapa jejaka tu..? artiss ke? huhuhu

July 22, 2011 at 9:17 AM

hahahaha

ai pun baru beberapa minggu lepas

mimpi fasha sendat dok bisik kat telinga

pasal gosip dia gaduh ngan ikram dinzly tuh

deemmm...

^_^

July 22, 2011 at 9:18 AM

dia mmg usahawan yang hebat..wajar untuk awak jadikan ia idola...

July 22, 2011 at 9:19 AM

heeee comels je dye.

July 22, 2011 at 9:22 AM

irfan kahiri~~~dengar khabar abang ni pandai menyanyi~~haha~~

July 22, 2011 at 9:55 AM

Tu Cik Rina ke?

July 22, 2011 at 10:20 AM

ooo jumpe jejaka yg kaya raya nih ker? kot tak silap, nih Irfan Khairi kan?

July 22, 2011 at 10:23 AM

siapa ekk? akak tak kenallah.. ketinggalan betul akak ni.. btw slimnya awek sebelah tu.. nak berkenalan boleh? he..he..

July 22, 2011 at 10:25 AM

"tak salah pun menjadikan lelaki yg sudah beristeri idola kita..asalkan dia tu sgt berjaya dan boleh menjadi inspirasi utk semua org menjadi berjaya sepertinya...eh,siapa lelaki tu rina...irfan khairi ker?sorilah akk ni rabun sikit.."

July 22, 2011 at 10:38 AM

hihihi...tak kenal la....Cik betty...Dah puas tilik....Cik betty kurus ya...apa petuanya...

July 22, 2011 at 10:54 AM

alamak... salah komen tadi..byk2 minta maaf tlg padamkan

July 22, 2011 at 11:00 AM

semoga selamat pergi dan balik :)
lancar & diberkati segala urusan

July 22, 2011 at 11:10 AM

ekekeke...suspen jek!

so Rina tgah berguru dgn Irfan Khairi la ek... good for u :)

kat umah mertua tu kena rajin kat dapur tau bukan kat blog...hahaha

July 22, 2011 at 11:25 AM

KENAL SANGAT SANGAT SANGAT.JUTAWAN INTERNET NI.IRFAN KHAIRI.WEEHOO :D

July 22, 2011 at 12:30 PM

ooo... rasanya semua orang nak jadi cam dia...

July 22, 2011 at 1:17 PM

oh..dgn "genious man " ni rupanya..
kat mana ni Rina?

July 22, 2011 at 2:53 PM

hahaha..saya kenal dia..

July 22, 2011 at 3:10 PM

erk...sapa dia ye?

July 22, 2011 at 3:56 PM

Kadang yg kita impikan lain jadinya. Macam juga cik betty termimpi fasha sanda...:)

July 22, 2011 at 4:05 PM

cik betty jom g seminar dia mggu dpn! @ vistana hotel


Kerana LiverpoolFC episode 4 (finale)

July 22, 2011 at 4:49 PM

akak ke tu? kemain bergaya na. hihi ;)



hm, macam kenal je. bukan yg jadi jutawan internet ke kak. ^^

July 22, 2011 at 6:31 PM

hmm sape eh..huhu.

July 22, 2011 at 8:18 PM

rina.. saya pun suka jugak..lepas hubby saya ler.. hahaha

July 22, 2011 at 8:34 PM

sape tu kak ?

July 22, 2011 at 10:11 PM

irfan khairi? :/

July 22, 2011 at 11:43 PM

heeeeeeeeeeeeeeeeeee... husband awak ke? lalalalalalala....

July 22, 2011 at 11:45 PM

ala.... ya ke? aritu lain? arghhhhhhhh kita confius. sapa tu? huhuhuhuhuhu

July 22, 2011 at 11:54 PM

DR Irfan Khairi!

July 23, 2011 at 12:50 AM

macam peranh tgok tp tak dpt igt siapakah gerangan beliau...

July 23, 2011 at 11:12 AM

diorang as affair kot..
hikhik

July 23, 2011 at 3:14 PM

oh jutawan internet ni yer...mmg patut dijadikan idola..:)

July 23, 2011 at 6:01 PM

sapa tu kak..abu tak kenal pung..:D

July 23, 2011 at 8:21 PM

hikhik. siapakah itu??

July 23, 2011 at 10:41 PM

irfan khairi ni kan..mmg semua teruja nak jadi seperti dia..huhu...

July 23, 2011 at 10:51 PM

siapa erk?

July 24, 2011 at 7:21 AM

Kalau tak silap dia ni jutawan muda dari perniagaan internet tu kan. Eh ye ke.. Hehehe :p

July 24, 2011 at 10:13 AM

akak rasa macam kenal je jejaka tu. Kalau tak silap jutawan internet tu ye. Betul ke Rina, akak tembak je ni. Kalau salah minta mahap ye

July 24, 2011 at 8:39 PM

sapa sapa..sapa..sap..hahaaa

July 24, 2011 at 9:37 PM

kak, sape tu?

serius taktau ..

July 24, 2011 at 11:42 PM

wahh..jutawan tuh..ehehe..

uiks...nape la dalam ramai2 org...fasha gak yg muncul kan :p

July 25, 2011 at 5:54 PM

hihihihi..tak kenal le..atau No dh ketinggalan zaman huhu

July 25, 2011 at 9:08 PM

tu cik rina ke.. nape cam muda lagi jerk.. ingat dah tua sebelum ni.. hehehe... jgn mare yerk.. gurau jerk :)

July 26, 2011 at 12:20 AM

dia tu pun idola cik ina, suka sangat kalau orang boleh buat duit ngan internet ni. dia pandai bidang IT kan. sebelah tu rina ke?

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal