HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Wednesday, July 20, 2011

#Wordless Wednesday : Budak Kacamata

Assalamualaikum..






nota-noti:
Kelmarin ada yang tanya aku siapa Nikita Willy tu kan? Dia pelakon sinetron Nikita kat TV9 tu yang aku tak tengok pon sebenarnya.

41 comments

July 20, 2011 at 9:02 AM

ala..ala.. tomeinya.. akak pun sejak dua menjak tgk citer nikita tu juga.. sweet sgt muka dia..

July 20, 2011 at 9:03 AM

matcham harry potter!haha~

July 20, 2011 at 9:07 AM

comelnya si adik nie..

July 20, 2011 at 9:08 AM

ni mcm 60's je nih..agogo..

July 20, 2011 at 9:29 AM

oooo hehe..No pun tak tengok gak cite tu rina..skang jarang beno tgk tb..

tp apa yg penting memang comel la budak kacamata tuh..mcm mama dia..

meh cikNo nk pinjam jap spek tu boley?..hihi

July 20, 2011 at 9:37 AM

cumelnya anak2 cik betty duk posing ngan apek itam tu.....

July 20, 2011 at 9:39 AM

Yg bingkai merah tu...peh! Cool okeh!

July 20, 2011 at 9:57 AM

t0meinye!!

July 20, 2011 at 10:24 AM

alololo.. cumilnyaaa!

July 20, 2011 at 10:49 AM

cute la dua2 anak Rina.. ooo.. pelakon yg cantik gila tu kan.. cantik betul muka dia.. suka jgk sy tengok...

July 20, 2011 at 11:01 AM

Dua-dua comey..cantik Gigi..:)Pandai Mama jaga..ni mesti x bg makan banyak coklat dan aiskrim ..:)

July 20, 2011 at 11:03 AM

comeinya anak ko ngan cermin mata besau tu. sinetron, dengar dik suami mesti dia suh tutup.hampehh

July 20, 2011 at 11:07 AM

Amboi cermin mata utk raya ke sayang.... boleh auntie pinjam?

July 20, 2011 at 11:19 AM

alelellel comeynya ...
kakak tuh mmg pandai bergaya yek ^_^

July 20, 2011 at 11:33 AM

weewiitt!

mintak no tepon yang spect merah tu. hehehe :p

July 20, 2011 at 11:53 AM

pis!!!

July 20, 2011 at 11:55 AM

hihi,jelingan mata maut 2.hihi

July 20, 2011 at 12:11 PM

nikita willy tue memang comel...suka tengok sinetron petang2

July 20, 2011 at 12:59 PM

klau orang tnye iema..
mau iema suruh je diorng google...
hikhik.....

amboi.. bergayanya budak2 kecik sekarang..hihi

July 20, 2011 at 1:08 PM

trime kasih..mata saya dah tak rabun lg baca tulisan nie..sangat terang..trime kasih ya

July 20, 2011 at 1:51 PM

rina.........................
depa comelnya!!!!!!!

July 20, 2011 at 2:00 PM

comeinya budak kacamata nih PEACE!

July 20, 2011 at 2:34 PM

lah yang si kecik tu nak sambung harry potter kelapan ye?geram nengoknye.haha.

July 20, 2011 at 2:44 PM

ciut..nya

July 20, 2011 at 2:51 PM

fewitttttt!! budak kaca mata :-P

July 20, 2011 at 3:22 PM

kim salam kat budak yg bercermin mata merah tu yer...hehe.. ;)

July 20, 2011 at 3:36 PM

hai dak cute..semakin kiut ank cik betty tu..hehe

ala,prince xkenal jgk sbb xlayan cite tu..

July 20, 2011 at 3:47 PM

tak sempat jugak nak nengok nikita willy tu..

July 20, 2011 at 4:17 PM

wahh....kecik2 da pandai bergaya ye

July 20, 2011 at 4:49 PM

alor comelnya..wo nikita tu ka...tak tgok jugak!tp kenallah..hehe

July 20, 2011 at 5:17 PM

aunty ema nak pinjam boleh?

July 20, 2011 at 5:31 PM

comel sgt. nak tarik je pipi anak akak ni. hehe

July 20, 2011 at 6:08 PM

lebih comel daripada aku..hahahahaha

July 20, 2011 at 7:05 PM

haha comel la dia pakai spec bulat merah tuh...tapi raso kalo letak kat kedai papa mifz nih x laku kot...hehe

July 20, 2011 at 9:59 PM

wah.. dah macam artis la.. nk signnnnnn

July 20, 2011 at 11:12 PM

"akak layan gak citer nikita tu..tp makin lama makin dah macam2..biasa lah citer indon kdg2 sampai 2 thn lom habis..skrg ni malas dah nk layan...."

July 21, 2011 at 12:33 AM

ingat tgk tajuk ada gmbr kumpulan budak kacamata yg penah nyanyi2 dulu hehehe..

mereka sgt comel!~

July 21, 2011 at 7:31 AM

hahaha..bunga pun xtengok gak..haha..

alahai yang merah tu cute sangat..heee

July 21, 2011 at 2:57 PM

hahaha...cute sgt

July 24, 2011 at 3:12 PM

sgt comel yg b'kacamata merah tu :)
seronok dpt follow awk :D

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal