HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Thursday, July 7, 2011

Nasi Kandar Segera!

Assalamualaikum..

Yayyy! Malam tadi encik terhebat saya dah pulang dari Penang.

Dia bawak ole-ole anak mami satu untuk saya. Kalau nak kena cubalah. Hahaha.

Tetiba saya macam teringin nak makan nasi kandar kari telur sotong (sebab tertengok 360 nih ah malam tadi). Belum pernah rasa lagi tapi macam dah meleleh dah saliva. Macam sedap kedengarannya.

Saya tanya dia makan tak nasi kandar kat sana. Dia kata tak. Dia makan rojak pasemboq jeee. Dia tak suka nasi kandar dia kata. Oh ya ke..

Saya lapar dan nak nasi kandar juga. Tulah sapa suruh tak bawak saya pegi Penang sekali. Kan dah merapu mintak bebukan.

Dia baik. Dia tunaikan permintaan saya.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


nah nasik kandar telur sotong.
mana nak carik malam-malam buta nasik kandar kat skudai.
lepuk kang!




nota-noti:
Ntah napa waktu makan GCB ni aku asyik teringat KFC je.











47 comments

July 7, 2011 at 10:24 AM

oh yee...first time jumper nasik kandar begitu bentuk nyer...hehe

July 7, 2011 at 10:24 AM

WUWUWU.TAK SEMPAT RASA GCB LAGI.MCMC MANA NI T_T

July 7, 2011 at 10:27 AM

lpas ni akak plak kne blnje cik scya -.-

July 7, 2011 at 10:29 AM

Kakak ingatkan betul ada nasi kandar telur sotong tempat kita nie. Em.... terkena kakak kali ini. Tak apa lain kali kakak kenakan betty pulak. Heee geraaammm kakak nie....

July 7, 2011 at 10:29 AM

sebab roti dia macam yang kat KFC kot?

July 7, 2011 at 10:38 AM

haha,
sedapnya nasi kandar tu kak, ;)

ke akak nak makan kepsi jugak? tu yg teringat2, hehe

July 7, 2011 at 10:39 AM

baiklah. saya mengalah.

hari ini adalah hari lapar sedunia. dah nekad nak serbu mamak lunch kejap lagi~

July 7, 2011 at 10:49 AM

kakzakie: ehehehe..kita x berniat utk mempermainkan kakak..sori naaa^^

July 7, 2011 at 10:49 AM

bujal: bukanlah..sy asyik teringat tapak kasut..

July 7, 2011 at 10:56 AM

GCB sekarang ayam dah kecik la...indah khabar dari rupa...

sama la teringat KFC teringat tapak kasut...hhahaaha

July 7, 2011 at 11:33 AM

Alaaaaaaaahhhhhh! Igt betul nasi kandar! Dah terliur dah tadik!

July 7, 2011 at 11:36 AM

Ada semacam fobia pulak nak makan makanan segera sekarang ni. :(

July 7, 2011 at 11:50 AM

Org kata, GCB tak berapa best..saya tak pernah makan GCB...Betul ke?

July 7, 2011 at 11:59 AM

"isshh kesian nya....tp kalau bawak balik pun sampai jer dh tentu basi..haha..alamak akk asyik tgk promo jer 360 tu tp lupa siaran sebenar..kat mana depa mkn tu?yg pasti bukan kt penang kan.."

July 7, 2011 at 12:08 PM

nasi kandar gaya alaf baru ye?? hehehe..

July 7, 2011 at 12:10 PM

terliur la weii tengok GCB...huhu..

July 7, 2011 at 12:12 PM

Rina, akak pun tgk 360 smlm pasal nasi kandaq..mmg terliuq dibuatnya..
tak dpt nasik kandaq pun dpt roti kandaq pun jadi lah ye Rina..hehe

July 7, 2011 at 1:14 PM

kihkihkih...mengalahkan orang mengidam la rina nih..mmm No pun teringin gak nak pekena GCB..hr tu p makan benda lain..

July 7, 2011 at 2:23 PM

hahah... nasik kandaq yek? memang hebak la encik terhebat anda... :)

July 7, 2011 at 2:31 PM

hua hua hua... kita hampir percaya ada stail nasi kandar ala baru.. keh keh keh keh

July 7, 2011 at 4:04 PM

kehkehkehkeh...sabor je la~~

July 7, 2011 at 4:06 PM

mai utara..byk woo nasik kandaq..kedai mamak bercambah.tak selera dh pun nk mkn.hehe..

July 7, 2011 at 4:09 PM

iye iye jek den bw buku nota nk tulih resepi..rupe2 nye ..

tifah tertifu bangggggg..uhuhuhu

salam kenal yea :)

July 7, 2011 at 4:12 PM

tahniah dapat botol air dari bujal encem... *__*

July 7, 2011 at 4:24 PM

nasi kandar dah btukar wajah..he3

July 7, 2011 at 5:36 PM

kahlahkahhh . lawak ah akak ni :)

July 7, 2011 at 5:37 PM

aiseh...ingatkan nasik kandar bebetol tadi....;(

July 7, 2011 at 5:53 PM

ingatkan nasik kandaq betui...hihihihi hai...cik abang dah balik dari penang....ni..yang jeles ni...cik abang kita..ingatkan sampai petang ni....kapal terbang rosak la pulak...pagi besok baru sampai...kesiankannnn

July 7, 2011 at 6:52 PM

adoyai... ada pulak mcm tu kak rina. hahaha, lawakla akak ni.

July 7, 2011 at 7:11 PM

walaupun bkn ns kandaq.sdap jgak 2 org belanja.hihi

July 7, 2011 at 8:20 PM

HAH HAH HAHHHHHH....

aku rasa nak cekikkk je kau!!!!

July 7, 2011 at 8:36 PM

haha....suspen ja....mc kandaq pun ok gak...")

July 7, 2011 at 10:19 PM

Nasi kandaq sedap, GCB pun sedap. Dua2 buat akak lapar malam ni.

July 8, 2011 at 2:30 AM

kakak Bantuan Diperlukan..boleh??
minat tak..contest jom join
1st time seumor idop buat ni..
http://1malaysia-cybershot.blogspot.com/2011/07/rm-contest-snap-shot-bloggers-contest.html

July 8, 2011 at 8:35 AM

hahahaha mengidam lahhhh tuuu..
wehhh nnti suruh lahh
ayah kau beli kn..
sedih aku bace...
hahahaha =p=p

July 8, 2011 at 8:37 AM

KFC dgn GCB byk bezanya...honestly sy suka lg KFC..J Corp punya tue huhuhhhh

July 8, 2011 at 10:27 AM

hehe .. buat masa ni sy tak makan fast food .. AnW ke KFC ke McD ke .. kenny ke apa2 pun la.. teringat la..

July 8, 2011 at 11:06 AM

sahrom: sy ingt KFC psl sy ingt tapak kasut..

July 8, 2011 at 1:50 PM

hamboi rina...ok la tu..nasik kandar cum gcb nama nya..

July 8, 2011 at 3:56 PM

tak mao dah akan kfc...

July 8, 2011 at 4:43 PM

ne tetiba lapor neh tgk burger...adooi la...hehe

lau free + rajin ,jom la join 1st giveaway ila & sifu..hehe..

July 9, 2011 at 11:49 AM

ceh..ingat betul2 gmbr nasi kandar telur sotong tadi..rupanya...????
hai... terkena den.. :P :P

July 10, 2011 at 3:29 PM

nak kena babab sirina ni ingat ada nasi kandar, rupanya berger je. sodap nasi kandar buh kuah kari banyak-banyak.

July 10, 2011 at 5:20 PM

Hahaha..kreatif sungguh org yg buat nasi kandar tu ek? (ke sepatutnya tulis kreatif betol Cik Betty menulis citer ttg nasi kandar ;))

July 11, 2011 at 12:09 PM

t sha tolong makankan nasi kandar tu utk rina ya....niat makan utk rina, bleh?

July 11, 2011 at 11:11 PM

alalala..x dpt nasi kandar..GCB pun layan la ye..ihiks..

July 24, 2011 at 3:17 PM

unik betul nasi kandar tu persis gcb di mcd..hahaha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal