HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Wednesday, July 27, 2011

Perkahwinan Tema Biru : Boria ;p



Assalamualaikum..



Tema perkahwinan adik ipar saya sabtu haritu : biru + putih. 

Cantik kan?

Walaupon saya tak berapa gemar kaler biru. Tapi biru macam ni cantik.

~

Kami perempuan bersaudara (saya kakak ipar pon termasuk) pakai baju biru corak bunga sama.

Boria.

Tapi seru (seronok).

Hehe.

~

Raya nanti kena pakai lagi baju yang sama.

Mak mentua saya suruh.

Nampaknya boria lagi raya kedua nanti.

~

Tapi nanti tambah lagi sorang boria.

Biras baru saya pon akan pakai baju corak ni raya nanti.

~

Kalian waktu hari raya pakai baju seragam tak?

39 comments

July 27, 2011 at 9:09 AM

cantik biru walaupun sy pun tak suka biru..en terhebat semangat tgkp gmbar siap agkt tgn segala.hehe..sy raya tak pakai sama pun.caca merba..en suami bkn kisah sgt bab baju ry..beliau jarang buat baju melayu..huhu

July 27, 2011 at 9:19 AM

kadang2 pakai seragam
kadang2 x.. hehehe

July 27, 2011 at 9:24 AM

mak mertua ratu pun camtu...stiap kali adik2 ipar kawin...dia mesti bli kain satu kayu utk buat baju boria...ehehe...

July 27, 2011 at 9:29 AM

adek beradik tk ader lah tapi anak beranak wajib setiap hri raya

July 27, 2011 at 9:30 AM

Hari tu kenduri adik saya kami sedara mara boria warna purple.. sampai la ni tak pakai pun dh baju tu tambah2 lagi kalau balik kg mmg tak mau pakai dh takut ada yg pakai nanti sama.. hehe..

July 27, 2011 at 9:40 AM

sejuk je bila tgk biru..tp sama cam izan,kurang sikit kaler biru hehe..

kami pakai jugak baju sama,boria..tp tahun ni tak cukup ahli sorang huhu...

cntik bila beraya ke rumah sedara mara,senang nak kenalpasti bila dh ramai2 hehehe

July 27, 2011 at 9:43 AM

THEME COLOUR DIA CANTIK.TIBA2 RASA NAK KAWEN JUGAK.TIBA2.HAHA :D

July 27, 2011 at 10:02 AM

Saya pun tak bape suka biru tp sy tgk pic nie...ctk!

July 27, 2011 at 10:03 AM

aduss, cantiknyeee
sya pun tak minat biru tpi suka sgt klu org tema biru...cam ngam sgt...nyaman je tgok....

sporting la rina sefamily...

July 27, 2011 at 10:05 AM

rina..mmg best klu kenduri kawen pakai boria..nyesal dulu kawen tak soh dorang pakai boria..

July 27, 2011 at 10:14 AM

cantik....

hihi
bese la raya memang byk la family menyanyi boria nnt

July 27, 2011 at 10:17 AM

cantik...semuanya sedondon...kaler biru....Cik rose Cute satu keluarga tahun nie...warna emas hihihi

July 27, 2011 at 10:17 AM

kat johor pun ada boria ke??? ingat kat penang je

July 27, 2011 at 10:18 AM

cantiklah warna biru tu.. coraknya pun menarik.. akak selalunya tak bertema sbb en.asben tak minat.. tp last year sbb kena paksa dgn mak mertua, barulah en.asben nak ikut tema.. akak suka.. klu tiap2 kena paksa pun best.. he..he..

July 27, 2011 at 10:27 AM

saya dari dulu tak suka pakai sedondon~haha~~

July 27, 2011 at 10:45 AM

Wau, beauty color combine...

July 27, 2011 at 11:01 AM

mmm... sedondon satu family ya :)
ada masa kami sedondon, tapi byk masa pula tak. tema bebas je asalkan satu hati.

p/s- semoga bahagia membawa ke syurga

July 27, 2011 at 11:04 AM

cantik je pakai biru.. saya suka warna biru Rina.. hehehe

July 27, 2011 at 11:19 AM

kami..
seperti biasa ...las minit shopping..
semestinya macam pelangi nanti..

July 27, 2011 at 11:39 AM

Dah jadi trend kalau kenduri kawen satu famili pakai baju boria, kalau time raya cuma anak beranak je la baju boria tupun raya pertama je sedondonnya.

July 27, 2011 at 11:42 AM

bestnya...kita selalu gak boria masa time2 kenduri...

July 27, 2011 at 11:44 AM

Biru memang cantik..warna peberet hubby tu. Pakaian sedondon pula, menunjukkan kesepakatan dalam sebuah keluaraga..:)

July 27, 2011 at 11:45 AM

tahun ni prince yg sponsor baju raya family prince..konfems seragam la..hehe

July 27, 2011 at 12:36 PM

whaaaaaaaaaaa birunya mata!tapi biru cantik hehe suka.teringin nk pakai boria tp tak pernah pun pakai boria masa raya :P

July 27, 2011 at 12:45 PM

ni warna biru turquoise... sy suka warna ni... ;)

July 27, 2011 at 12:49 PM

Kakak satu family saja yg boria. Keluarga ipar-duai tak sama pun.

Cik Betty siapa yg tukang beli kain? MIL given foc? Bestnyeerrr:)

July 27, 2011 at 2:20 PM

anak beranak seragam...ikut family masing2...:)

July 27, 2011 at 2:26 PM

betul la... biru yg ni cantik....

July 27, 2011 at 5:49 PM

bunga agak kurang warna biru..suka pink..n suka tema raya tahun ni pink..

July 27, 2011 at 8:29 PM

Ate suka biru dan biru ini sangat syantik. Suka tgk baju pengatin unik..biru putih cam tu.

July 27, 2011 at 11:25 PM

kecik2 je berboria masa raya dgn adik beradik.. dah bangka2 ni tak pernah berboria lagi.. boria dgn en hubby je kot

July 28, 2011 at 2:19 AM

"boria sg pinang membawa ceritaa...ewahhh..hahha..teringat kg ku..(w/pun bkn org kg sg pinang..)akak kan,thn ni baru thn kedua nak berboria..tp warna ja sama,corak tak sama...biru,dan pink/merah..Raya pertama dan raya kedua sekali..haha..sakannn..."

July 28, 2011 at 3:06 PM

wah.. biru sume.... barulah dikatakan family yang unite :)

July 28, 2011 at 4:41 PM

cik betty ! :)

July 28, 2011 at 9:33 PM

wewiittt~

akak yg no 3 pastu yg keluarkan tgn tu kan?kan?

boria2 pon cantek. oklah tu kak. ^^

July 28, 2011 at 11:07 PM

cantiknya ...chii ske kaler biru..tp kan..kalo dicmbine ngan kaler pink..sure mcm lg lawa je kan

July 29, 2011 at 1:42 AM

teringin jugak :(

July 29, 2011 at 8:42 AM

Akak suka warna biru. Mendamaikan. Tapi kalau hari raya akak jarang ada tema untuk baju. Caca marba je warnanya. Ikut warna kesukaan masing-masing.

May 28, 2012 at 2:08 AM

di ikotkn ati sy akw agt klew ijau...tp sy suke jgjk klew biru...seronok tgk penganting pkai biru..dan tema biru...
sy ada impian nk wt wrna biru jgk nty....

::an ordinary blogwalking::

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal