HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Friday, June 24, 2011

Vivo Forever

Assalamualaikum..

Hari-hari makan nasi adalah bosan. Bosan nasi cari mcd. Bosan mcd cari kfc. Bosan kfc cari mcd. Bosan mcd cari nasi. Huh? 

Mari menikmati pizza sesekali.

Tapi..

Bosan juga. Balik-balik kalau nak pizza pegi pizzahut. Balik-balik pegi pizzahut kalau nak pizza.

Sudahnya kami memilih VIVO pula. Hajat asal mencari domino's pizza. Tapi tiada ketemu di Sutera Mall.

WELCOME TO VIVO!

Teringat pertama kali ke Vivo di Angsana. Krew-krew di sana mengucapkannya kuat-kuat setiap kali pelanggan datang. Terasa dialu-alukan tapi kami ketawa-ketawa kerana merasa perlakuan tersebut adalah lucu.

Namun semalam di Vivo Sutera Mall mereka tak buat maka kami tak dapat ketawa.



bagi aku mushroom soup dia lagi sedap dari pizzahut punya.
ini seafood pizza bukan mushroom soup.

paling tak tahan aku tengok kupang kat atas pizza tu.
kerna aku penggemar seafood yang tegar.
meleleh-leleh saliva dibuatnya.
boleh pilih crust yang nipis atau tebal.
aku pilih crust yang nipis.



dessert double decker chocolate mousse.
memang tak boleh tahan dah.
walaupon dessert tapi tak manis keterlaluan.
maka ianya sedap.



si bujang ini seperti mamanya.
sukakan kek.

Ada harapan kami datang lagi ke sini. Sijil halal JAKIM pon ada maka boleh menikmati tanpa keraguan. Cuma yang kurangnya di sini takda hidangan dalam bentuk set. Hemmm..

Kalian pula suka pizza apa?








45 comments

June 24, 2011 at 11:18 AM

setakat ni pizzahut la rina..maklum le labuan hihi...nnt la klo balik semenanjung No nak cari la Vivo nih..No mmg suka pizza!!

June 24, 2011 at 11:36 AM

tak pernah lg makan domino atau vivo sbb tkt tak kena ngan tekak.pasni leh cuba kot kalau ade review yg ok.

June 24, 2011 at 11:38 AM

ceh~orang kampung kunun~~makan kat vivo tu~haha~~

June 24, 2011 at 11:44 AM

aah sampai x tau nak makan apa kekadang...pestaim dengar pizza vivo ni//ingat viva forever tadi..hehehhe...

June 24, 2011 at 11:52 AM

VIVO.. tak pernah nampak la kat belah utara nie.. x tau la kot2 ada... biasa ke pizzhut jer kalau nak makan pizza... tapi sedap la kek tu...

June 24, 2011 at 11:53 AM

saya suka domino's atau pizza hut jee..

nampak sedap la kek tu..

June 24, 2011 at 12:04 PM

aaaaaaaaaaaa...vivo memang sedap2!paling suke baked spagetti with dori fish!slurppp!

June 24, 2011 at 12:40 PM

Kami satu family penggemar pizza ,Rina, tp kat Kuantan ni, pizza hut je lah yg ada..tggu turun K.L bolehlah singgah Dominos ke..

June 24, 2011 at 1:24 PM

sedapnyer kek tuh...

June 24, 2011 at 2:28 PM

saya gemar makan pizza hut & dominos je...lain xpernah try lagi...

June 24, 2011 at 3:03 PM

saya suka super supreme pizza hut...hehe...tapi x makan banyak pun...makan 2 keping ja...sedapnya pizza yg cik betty makan...") yummy!!

June 24, 2011 at 3:09 PM

pizza hut tetap pujaan hatiku hehehheee

June 24, 2011 at 3:10 PM

tak bape minat pizza.suka kfc!:P

June 24, 2011 at 3:27 PM

Ate suka domino.

June 24, 2011 at 3:56 PM

nak cuba...

June 24, 2011 at 3:57 PM

pizza vivo? 1st time dengar ni...sedap tak?lebih sedap dr pizzahut & domino?

June 24, 2011 at 4:11 PM

akak pun fisrt time dgr vivo pizza tu.. bagi akak dominos paling sedap.. tp petang ni akak nak makan pizza hut sbb ada voucher.. he..he..

June 24, 2011 at 5:04 PM

sya pon 1st time dgr vivo...kena try gak ni..tapi kat kl ni area mana yang ade vivo cik betty yer?

June 24, 2011 at 5:18 PM

tk pernah nampak lak Vivo...

kalau DOminos..hari2 nampak bangunan biru tu..cuma tak masuk je...huhu.. ;)

June 24, 2011 at 5:29 PM

setakat hari ni blm penah lagi menjejakkan kaki ke vivo..selalu lau lintas jerk..;D anak2 suka makn kat pizza hut.... tp lain kali blh gak try makan kat vivo plak kan...tukau selera...;)

June 24, 2011 at 7:41 PM

kenapa nampak macam sedap sangat neh???

June 24, 2011 at 9:27 PM

Vivo look cool...

Pemerdagangan Orang

June 25, 2011 at 2:01 AM

KENAPA SEMUA MKNAN SI VIVO NI NMPAK TEMPTING SANGAT2?JELES LAAHH KAK RINA T_T

June 25, 2011 at 9:53 AM

lama dh tak mkn piza.kadang2 buatsendiri.hoho..

June 25, 2011 at 9:59 AM

intan: kat kl sy kurang tahu psl sy duk jb..^^

June 25, 2011 at 12:58 PM

wahhh nmpak sodap.suke nya,nk kek tu...

June 25, 2011 at 1:46 PM

hahaa . kupang tuuuu . memang tak leh tahan nengoknye . btw , Tia tak pernah lak dengar vivo ni . viva pernah . kih3x :)

June 25, 2011 at 2:28 PM

pizzahut. walau keluar la pizza baru pun tetap hawai chicken jd pilihan, mushroom soup

June 25, 2011 at 4:49 PM

salam petang cik betty sayang~ hahaha mommy selara pejal, laksa....n g satu piza kg...lemping tepung cicah kari...wowwwww sodap~heee

June 25, 2011 at 5:06 PM

tak pernah dengar pualk vivo. hehe. dominos pun xpernah order. pizza hut je la

June 25, 2011 at 5:28 PM

lapar bila tgok semua pic makann tu brrr ~ huhu

June 25, 2011 at 5:55 PM

hoho sangat teringin bila tengok gambar tu... kat Borneo tak da.. kat Kedah pun tak da... jadi saya kena bodek akak la nanti mintak bawak saya ke sana.. ahaks!

maap lambat terjah... :)

June 25, 2011 at 6:17 PM

kak , cik scya nak kek tuuuuuuuuuuuuuuuu !

June 26, 2011 at 5:58 AM

sedapnya pizza...1st time dgr Vivo tu..sib baik dgr juga nanti blk Msia tak la jakun sgt..hehe

June 26, 2011 at 12:19 PM

waaaaaaaaaaaaaaaah !

cam sedap jer . tak pernah mkn vivo arr . huu

June 26, 2011 at 3:29 PM

kak..saje je kan buat terliur..huhu..tapi sies nampak memang sedap..leh pekena juga ni kat sutera mall..hehe

June 26, 2011 at 8:12 PM

adoi ..jadik lapar pulak nelly !!!

June 26, 2011 at 10:40 PM

rina..tajuk entry tu tak thn tuh...vivo forever......i'll be waiting....

June 26, 2011 at 11:49 PM

pizza makanan orang bagsawan....

tak mampu...!

June 27, 2011 at 7:55 AM

bunga xsuka sangat makan pizza..hehhee..bunga suka kfc..

June 27, 2011 at 8:01 AM

assalamualaikum cik betty..

sori lame xdtg jenguk..insyaallah bln 7 nnt prince kembali gegarkan blog semula...dah besar2 dan comey2 ank2 cik betty mcm ibunya jgk..hehe

June 27, 2011 at 11:53 AM

first time dgr nie...

June 27, 2011 at 1:42 PM

x pernah try sbb jauh...
pestime tgk pizza letak kupang...
kupang feveret mama tu..

June 28, 2011 at 9:21 PM

vivo ne cam xpernah dengar jerk.. maklumlah saya ni kan selalu ketinggalan zaman... kt melaka ade ke kak VIVO ne :)

June 30, 2011 at 9:29 PM

Si bujang saling tak tumpah macam ayahnya semasa kecik dulu dalam entri Cik Betty yang terbaru.

[13PG] Logorithm's Wordless Wednesday #4

[13SX] Jangan kau tipu aku!

[13PG] Girl Housemates from Hell!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal