HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Wednesday, January 12, 2011

Award Nokia C3

Hari ni saya dapat award Nokia C3..kaler purple semestinya..hehe. Suami yang bagi sebab hari ni birthday saya. Baik pulak hati hubby nak belikan saya handphone baru. Perasaan saya? Mestilah happy. Walaupun sebenarnya saya tak pernah berharap dia akan belikan benda2 mahal untuk birthday saya. Dapat celebrate makan kek ke, aiskrim ke, coklat ke dah cukup untuk saya. Tahun lepas dia belikan saya coklat ferrero rocher..umm sedap.


Namun bila sesekali dapat hadiah istimewa sebegini terasa dia sangat2 sayangkan saya. Walaupun sebenarnya kasih sayang bukan diukur dari segi murah atau mahalnya hadiah. Ketika mendapat hadiah tersebut bermacam perasaan berbaur dalam hati saya. Rasa terharu campur bimbang. Terus terfikir macam mana saya nak balas hadiah untuk harijadinya nanti? Mahalkah handpone ni, nanti lari pulak budget untuk benda yang lebih penting.


Kata2 dalam kad yang dia bagi lebih buat saya terharu..


Adakah saya benar2 isteri yang baik buatnya? Kadang2 saya masam muka kepadanya kalau rasa tak puas hati, kadang2 saya bebel kepadanya kalau ada benda yang dia buat tak betul di mata saya dan saya selalu malas nak gosok bajunya (saya paling tak suka buat kerja ini..lebih baik saya cuci toilet).


Anak2 pulak..andai mereka boleh memilih..adakah mereka akan pilih saya sebagai ibu? Sesekali disedarkan seperti ini buat saya berazam untuk menjadi lebih baik kepada suami dan anak2 saya..


p/s: Terima kasih pada kawan baik saya mamamirza untuk entri yang mengharukan..

3 comments

January 12, 2011 at 6:32 PM

dia memilih yg terbaik utk hidupnya semestinya dia merasakan kamu yg terhebat & terbaik. menerima kekurangan & kelebihan.. sbb takde manusia yg sempurna namun kelebihan & kekurangan kamu mungkin menjadi kamu sempurna di mata dia.

January 12, 2011 at 7:44 PM

happy birthday... :) semoga menjadi ibu mithali dan isteri yg baik. semoga panjang umur, diberikan kesihatan (kalo pjg umur, x sehat pun x best plak kan? hik3), dan sentiasa dimurahkan rezeki... hadiah murah atau mahal tak penting, the most important thing is the thoughts... kalau ade rezeki, duit lebih, boleh la beli hadiah mahal skit. kan? kan? :)

January 12, 2011 at 9:52 PM

Terima kasih yer cik lekit dan pearl..:)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal