HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Saturday, January 8, 2011

nak header cantik.





Aku ni kan sebelum kenal blog aku lebih suka cantikkan rumah. Selalunya IKEA lah tempat aku memborong. Sekarang nih dah ada blog, aku nak cantikkan blog aku pulak. Nak buat header cantik-cantik masalahnya design aku fail. Kejap try guna photoshop kejap kang photoscape tapi hasilnyaaa apa pon tak bleyy.


Jealous aku masuk belog orang header semua mengancam. Otak aku dah jem dah baca tutorial. Ada sesapa nek tolong aku buat header?

3 comments

January 8, 2011 at 10:14 PM

terima kasih singgah blog.
I love purple too and I love IKEA
I can help you with your header if you want to...

January 9, 2011 at 7:08 AM

tak ada charge.. I bukan buat business pun.. heheh.. anyway emailkan kan i detail.. u nak macam mana... or any other gambar yg u nak letak serta your blog tagline..

hanizeyecandy@gmail.com

January 9, 2011 at 12:12 PM

i dah emailkan header.. dapat tak?

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal