HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Tuesday, January 18, 2011

saya dan ayu tomok.






Petang ni aku saja pegi jalan2 berbelog walking macam biasa. Dan akhirnya sampailah aku ke blog beatifulnara. Aku jarang2 singgah kat blog ni sebab tak berapa minat dengan gossip2 artis. Tapi hari ni aku berminat nak baca pasal gossipnya melibatkan orang yang aku kenal. Bacalah gossipnya di sini.


Gadis yang digossipkan dengan tomok tu adalah ex-coursemate aku masa kat UTM dulu. Rupanya lepas grad dulu dia jadi stewardess. Aku tak tau pun. Yang aku tau dia adalah berlakon 2-3 iklan kat TV. Memang cun pun dia ni. Masa kat UTM dulu dia banyak peminat. Bukan macam aku yang termasuk dalam kategori tak cun. Haha..maklumlah betty la fea kan. Menghimbau kenangan lama kejap. Mengenang zaman tahun 1 di UTM yang aku memang betul2 tak pedulikan penampilan diri. Dengan spek besar, hari2 bertudung hitam, jean lusuh, t-shirt lengan panjang dan selipar buruk aku melangkahkan kaki setiap hari pergi kelas. Kenapa aku jadik begitu? Aku pun tak tau, padahal aku jenis orang yang concious sangat pasal penampilan. Cik abang aku (suami aku) pun tak pandang akulah masa tu. Mestilah dia pandang orang2 yang cantik macam cik ayu yang digossipkan dengan tomok ni.


Kembali ke cerita asal. Kalau betul ayu ni yang nak kahwin dengan tomok maknanya dia lagi tua dari tomoklah. Sebab aku dengan ayu sebaya. Rasanya sebaya dengan Isma kakak tomok kut. Tapi apala kira pada umur kan. Kalau serasi ok ajer.


Agak2 ayu ingat tak kat aku atau hubby aku? Nak juga rasa pegi artis kahwin. Ngeh ngeh ngeh.



12 comments

January 18, 2011 at 4:18 PM

TGG SAJA KAD NYEER...HEHEHE

January 18, 2011 at 4:33 PM

Rupanya kawan cik betty.. kekekeke

January 18, 2011 at 5:20 PM

Mamaema:Harapan ajerla yer..hehe..cik ayu ni dh lupa kat org x baper nak glemer cam i kikiki

cik lekit:hehe..iyer..kawan tp x mesra sgt..maklumlah dulu ramai sgt org kat fakulti..x sempat nak bermesra2 dgn semua..

January 19, 2011 at 4:21 PM

@ cik betty:

wah...bertuah badan kwn cik betty tu yer....kawen dgn millionnaire tomok...hehehhe

p/s: nk request kategori utk ibu2 yer...mmg DeQdEq ada terfikir juga..klu Mommy Vogue ok tak?

January 19, 2011 at 10:24 PM

deqdeq: hehe..yela..moga berbahagia diaorang hendaknya..Mommy Vogue?? I loikee..hehe

January 19, 2011 at 10:28 PM

hehhe...dh DeQdEq letak pun kategori mommy vogue tu....

January 19, 2011 at 11:44 PM

cik betty: kata ada lg 1 blog yg jual produk kan?
DeQdEq dh tambah kategori utk usahawan

January 20, 2011 at 12:16 AM

deqdeq:la..deqdeq susah2 jer..takpela kalau deqdeq rs x nak masukkan kategori tu..kesian deqdeq..

January 20, 2011 at 5:06 PM

rezeki dia kan...
moge2 bhgia hendaknye ^_^

p/s : puas cari lipstick yg i pakai utk pic tu..xjumpe =( xigt kodnye...nnt i review dr kedai ye..maaf lmbat....

January 22, 2011 at 1:42 PM

cik nas: wah ni misti bnyk sgt lipstik ni smpi x ingt dah..i nyer lipstik sebatang pun dh 3 taun x abes lg..

January 24, 2011 at 12:55 PM

wah..nak juga tengok kot2 rina ada terselit lam majalah time kawen dorang mane la tau kan hihi..

January 24, 2011 at 5:02 PM

No: haha..x maenla selit2...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal