HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Tuesday, February 8, 2011

Papa Jangan Kaget Bila Mama Pakai Seksi..






Pertama sekali diingatkan entri ini takda manfaat langsung yer..jadi sesiapa yang baca dan rasa bosan jangan kutuk²..


Papa..

Mesti papa tak penah tau kan yang dulu² mama pakai baju seksi..mesti papa kaget bila tengok gambar kat bawah ni.. 





Macam mana dengan gambar kat bawah ni pulak..




Papa jangan marah dulu..






Itu bukan mama..
tapi gambar pelakon indonesia..
laudya chintya bella..

mak papa kata muka dia macam mama..
mama tak percaya..
lagipun mama tak kenal pelakon ni..

mama try search kat google..
mama jumpa banyak gambar tapi yang 2 keping ni..
memang ada iras mama..
mama rasalah..
sebab risya pun percaya itu mama..

orang kata kat dunia ni ada 7 orang muka sama..
mama dan bella..
kena carik lagi 5 orang..

papa..
gambar laudya chinyta bella yang asal takda tahi lalat..
mama edit tambah tahi lalat..
sebab nak bagi papa percaya itu mama..

papa..
jangan marah yer..
mama gurau senda jer..
hehe..



9 comments

February 9, 2011 at 3:52 PM

wah!! caya la Rina.. muka macam laudya.. mesti cun habis nih!!

February 9, 2011 at 4:04 PM

mummyfara: kita pon terkejut mula²..sbb gamba tu mmg ada rupa kita masa muda dulu..skang dah kerepot skit..hehe..hubby kita pon ingat tu gamba lama kita waktu gonjeng² dulu..

February 9, 2011 at 5:36 PM

sebijik ler...

February 9, 2011 at 11:46 PM

wah.. cantik! untung la papa yer

February 10, 2011 at 2:36 PM

mamaema: sebijik hidung jer sama kut..hehe..

lekit: bella cantik..sy x..hehe..

February 10, 2011 at 4:16 PM

hi i tag u for 2nd contest "saya mau itu ENCHANTEUR PARIS !!" u also join ye... visit to : http://udynadya.blogspot.com/2011/02/2nd-contest-saya-mau-itu-enchanteur.html

February 11, 2011 at 9:37 AM

haah...cun2...ada iras...akak mmg cun...anak2 mesti cute kan... (=

February 12, 2011 at 9:18 AM

Nina: dulu² cunlah (perasan lebey)..skang x cun..skang betty haha..

November 11, 2011 at 10:57 AM

kikikikik.....lawak lah mama betty nie....bole plak min tambh2 thi lalat kt situ patut td tgk pic mcm pelik semacm jew hahahahha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal