HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Friday, April 1, 2011

saya buat puding roti.






2-3 hari ni aku menjadi rajin memasak secara tiba-tiba. 
Semalam buat soto, pagi ni pulak buat puding roti. Esok ntah-ntah ayam golek haha.
Terkejut plak somi aku nanti bini dia rajin.


Aku suka puding roti.
Tedappp. Tapi dalam rumah ni aku sorang jer yang suka.
Bagus gak. Boleh aku perabih seme hihi.
Tapi puding roti aku terjadik puding caramel lak kali ni.
Lantak arr. Aku sorang jer pon yang nak makannya.


sekadar gambar hiasan. entah gambar puding roti sape aku cilok kat gugel. aku nyer dah dalam perot.


Bye.


notakaki:
Harini 1 april. Ada yang nak main april bodoh? Tak yah arr. Mop lantai lagi baik.


18 comments

April 1, 2011 at 5:38 PM

yup sokong!ntah pape april fool tu,sedap dpt mkn sorang2 yer cik betty..:)

April 1, 2011 at 5:40 PM

ngelat!!! mana gambo kejadian sebenor? huhu~

*nak sikit plissss.... :D

April 1, 2011 at 5:45 PM

yee.. haaa.. rajin nyer.. kalau saya memang dah tak buat ..almaklumlah.. memang tak berkemahiran hidup bab membuat2 puding, kek dan sewaktu denganya..

April 1, 2011 at 5:51 PM

saye pun suke puding roti. sedapp. tapi tu lar, orang laen tak suke. saye je. hukk

April 1, 2011 at 5:55 PM

puan kutu: ha'ah..owang len makan cikit jer..kitalah makan banyak² hehe

gB: haha..maleh nak rakam momen yang menakutkan tersebut..hehe

fazz: sy pun tak reti..tu psl jd lain tu hehe

nurainaa: shedap kan puding roti..

April 1, 2011 at 6:20 PM

wah~ roti yg kepudingan!!!
lama xmkan..
knpa skrg ni rmai muslim yg smbut april fool?

P/S: tu nma bru yg dcpta oleh sya~

hoho

April 1, 2011 at 6:50 PM

Rina: sebut pasal puding roti...dh lama juga akak x buat..dulu selalu buat, tp x berapa jadi jugak..hehe..untuk mulut family bolehlah..

April 1, 2011 at 9:11 PM

anak2 No suka puding roti tu..klo No terbuat tawar curah susu pekat sket hehehe..takpe la rina..sedap juga ada rasa karamel kan...jnj kenyang perut kira ok dah tu hehe

April 2, 2011 at 12:28 AM

aslkm maaf yea sb comment ni x bkaitan dgn entri...
nak bagitau ni...awk di tag..meh tgk meh..

http://ga-contest-segmen.blogspot.com/2011/04/jom-join.html

April 2, 2011 at 2:23 AM

betul tak usah lah april mof atau april fool... kita muslim tak usah main kaya gituan...thanks to visit me...

April 2, 2011 at 3:43 AM

selamat pagi cik betty yang kiut
bukan betty jer suka....
ayu dah tua2 pun suka sangat..hehehe


PS; selamat berhujung minggu

April 2, 2011 at 9:57 AM

Dah lamanya tak buat puding roti.okeylah tu betty, menjadi gak.dah lama tak terkena ngan april fool.masa sekolah selalu kena ngan kawan.

April 2, 2011 at 5:01 PM

cedapnye roti puding ngeh2

April 2, 2011 at 7:26 PM

nampak sangat sedap la rina..

nak copy resepi la

April 2, 2011 at 8:59 PM

puding roti ?
aiseh ~
tak perngh ase lagi ~

April 2, 2011 at 10:14 PM

puding roti bkn rupe mcmni..lain la...hehe..xpe..yg pntg dapat makan sepuas2-puasnye kan

April 4, 2011 at 9:50 AM

sedap ke?tak pernah cuba makan.ehehe..anyway happy belated bday :)

April 28, 2011 at 11:54 AM

mina ni mmg takde bakat la nak buat benda2 sedap ni....

buat kek pun blh jd keras..hasihhh..
kena kutuk dgn mat berminggu2..lps tu insap takmau buat..hehehe...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal