HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Monday, April 11, 2011

Ariana's Story 1st GA

Assalamualaikum..

Yuk..yuk. Join GA kak Ariana yang manis.


Semenjak dua menjak ni nasib aku tak berapa nak baiklah bila join GA. Macamlah sebelum ini aku sangat bertuah. Ini luahan hati sebenar yang pilu pasal tak menang Yuyu comel punya GA dan jugak beberapa GA lain secara berturut².

Moga² kali ini aku lebih bertuah. Begitulah doa seorang insan yang inginkan kemenangan. Mahu mencabar kemenangan aku sila klik gambar keluarga bahagia ini ya..



Pok amai-amai belalang kupu²,
Join ramai-ramai 1st GA kak Ariana ku..
Huhuhu..

Susu lemak manis 
Santan kelapa muda..
Korang jangan nanges 
Kalau hadiah hiasan english tu aku yang punya.
Hahaha..















11 comments

April 11, 2011 at 11:39 PM

Gud luck !!
jangan lupa join .hehehe

April 11, 2011 at 11:46 PM

selamat malam..sebelum tidur ayu singgah sini


wah.....
good luck yer..
semoga berjaya

April 12, 2011 at 1:47 AM

ya saya doakan cik betty berjaya!inshaAllah... ")

April 12, 2011 at 1:54 AM

good luck.bahagia sangat gambar tu.semua sedondon bercermin mata hitam.ekekek semoga rezeki menyebelahi family awak.

April 12, 2011 at 6:27 AM

goodluck cik betty~!!

April 12, 2011 at 6:50 AM

T.kasih Rina..alamak akak x pandai nak jawab pantun hehe.

berjoging, badan kan sihat
kita tunggu dan lihat..hehe.

Pagi hari berjalan kaki,
mana tahu ada rezeki..

Good luck!

April 12, 2011 at 7:53 AM

semoga berjaya cik betty =)

April 12, 2011 at 9:48 AM

gudluck kak donut haha

April 12, 2011 at 10:31 AM

semoga berjaya..

April 12, 2011 at 10:41 AM

goo luck..

April 13, 2011 at 6:51 PM

gudluck!

zte nk join jugak...! sama2 lah kite berebut hiasan english style tu yerrkkk hehehe.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal