HOME   SIHAT & CANTIK   BLOG KAWAN MAYA   AWARD
                                                                                             

Monday, March 21, 2011

AWAS! Ada Mutan Dalam Lori Ini..

Assalamualaikum..

Hari Sabtu. Dalam perjalanan dengan perut lapar tak sabar untuk memakan makanan kenduri kawen ofismate mr papa. Dan mengekori sebuah lori:

[jenis mutan apa yang ada dalam lori ini??]

Mutan ialah sesuatu yang telah berbeza daripada induk akibat perubahan genetik.

Bahasa Jiwa Bangsa.

14 comments

March 21, 2011 at 2:53 PM

hehehe... besar sangat tulisan..tak muat..itu yg terbuang huruf A agaknya

March 21, 2011 at 3:15 PM

jaga2 cik betty..nnt mutan tu mengganas plak..hahahha

March 21, 2011 at 3:16 PM

hahahaha..kantoi suda!..

pernah gak kwn tepek pic 'MUATANG PANJANG'..org Trg kot yg tulis haha..

March 21, 2011 at 3:20 PM

dia bawak geng geng X-Men tu....ekekeke

March 21, 2011 at 4:12 PM

mutan?? hahaha

March 21, 2011 at 5:18 PM

mamaema: baik buang semua huruf je kan..hehe

prince: hehe..

No: haha..terlebey pulak kan..

daddyziyad: hehe..yerla tu

hamzah: hehe..

March 21, 2011 at 5:55 PM

sah...nak salah tulis...mujur mutan..bukan orang utan...hahahha

March 21, 2011 at 6:45 PM

Kalau sebelah pantai timur (negeri cik siti wan kembang kata mutan tu ..Buah rambutan hehe..

March 21, 2011 at 7:23 PM

macam2...

sepatutnya kena saman tu...

March 21, 2011 at 8:04 PM

Mutan tu tangga kot atau salah tulis.betty konpius makcik.

March 21, 2011 at 9:48 PM

teringat "Tenage Mutant Ninja Turtle" hahaha. Kelakar ..

March 22, 2011 at 3:23 AM

haha rizal gelak guling2 ahhaha

March 22, 2011 at 9:26 AM

ayu: orang utan..comel gak kalau naik lori kan..

kak arianna: hehe..yg ini sure bukan buah mutan

fazz: kena saman eh?

cik ina: hehe..memanglah tangga..dia salah tulis atau saja nk buat lawak

kakchik: ms nampak nih pun kita teringat ninja turtle tu lah..hehe

rizal: haha..akak pun ketawa ms nampak nih..

March 23, 2011 at 11:10 PM

haha... ada lagi rupanya. apa nak jadi dengan diorang nie. atau diorang nie dah berpakat nak guna 'mutan'.hehehe.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright of cikbetty.blogspot.com.All Right Reserved. Template Edited By Syazwana Jamal